Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kunnen we het gezellig houden?
244dl schreef:Dat weet ik inmiddels. Echter wellicht zouden leden dan in elk geval zo´n omkatgeval massaal moeten boycotten, of melden. Iedereen overigens die een beetje kennis heeft van Volvo 240 serie, en die mensen zitten hier, weet dat het model met de ronde koplampen en de platte achterlichten die niet `de hoek om gaan`, gemaakt is van 1974 t-m 1978. Bekijk je nu dit aangeboden model, dan lijkt het me verstandig daarvan af te blijven, want de aanbieder meldt zelf niet wat er met deze auto is gebeurd. Kan natuurlijk altijd nog...de auto is inclusief bumpers van voor tot achter een model vanaf begin jaren 80, met wel dus de `eerste neus`, maar die plaats je in een kwartiertje. Ik zie nu trouwens dat de plaatser van die advertentie ook moderator is...misschien een reden temeer even een en ander toe te lichten, Rob.

Zoals iedereen die een beetje Volvo 240-kennis heeft weet, is die lichtblauwe '78-er van modeljaar 1979. Deze hoort dus de 5-vaks achterlichten die om het hoekje lopen te hebben. Dashboard is van voor MY 1981 dus denk eerder dat er gewoon iemand andere bumpers en bredere achterlichten opgezet heeft. Voor het bespreken van twijfelgevallen zijn er trouwens topics in de Kijk nou toch eens rubriek.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Rob schreef:Ik geef toe, deze handleiding is al weer wat verouderd.

Misschien dat ik wat meer tekst en uitleg moet geven bij de instructie-video's.
ALs ik wat tijd heb, zal ik ze eens wat meer uitwerken.
Tot die tijd hoop ik dat ze voor de meesten onder ons duidelijk zijn.

Onderwerp: Foto plaatsen, the final version

en dan met name deze:

Volgens mij komt de meeste frustratie doordat de "Insert image" knop uit deel 1 van de handleiding niet werkt. Wellicht is het mogelijk deze knop te verwijderen/onzichtbaar te maken (of werkend te maken). Het lijkt me sowieso verstandig deel 1 van de handleiding (dus over het direct uploaden vanaf je pc) te verwijderen aangezien dit niet lijkt te werken.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
https://www.youtube.com/watch?v=gJ0QxUx_xo4
Groeten van Frans
Hahaaha Frans. ... das een mooie

Kan ik weer proestspetters van mn beeldscherm af vegen.
Arn02 schreef:Je hebt altijd van dat soort zeikerds. Boehoe! :baby:
Mensen zeikerds noemen draagt niet echt bij aan een betere sfeer. Idd: boeHoe!
we sluiten deze affaire hierbij, en vanaf nu gewoon weer verder.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TOCH MAAR HOUDEN! Patrick244 GLE 12 6.217 18 May 2006, 21:49
Laatste bericht: PP

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)