Topics: 17
Ik heb de Volvo Vadis 2003D DVD gedownload m.b.v. azureus (torrent) en heb na installatie het probleem dat als ik het programma 'vadis.exe' wil starten, hij een wit scherm laat zien zonder content. Komt dat iemand bekend voor?
hock:
Topics: 34
Waarschijnlijk moet je in het cdinfo.ini bestandje de geldigheid van je "licentie" enigszins oprekken
Die staat standaard op 180 dagen, maak daar 10.000 van en je kunt er jaren tegen
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
grmbl... Robbert erg bedankt voor je hulp, maar volgens mij heb ik gewoon een Zweedse versie (/me schaamt zich)... 4 dagen mijn pc aangelaten om die torrent te downloaden, installatie van een avond en vervolgens onbruikbaar :|
Iemand hier verkocht ze ook zag ik? Ik denk dat ik maar gewoon de DVD koop
[Net een DVD'tje gehaald bij Jelmar en als ICT'er moest ik natuurlijk even bekijken hoe dat verhaal met die verloopdatum netjes te omzeilen is...
]
Heb net ook DVD binnen van Jelmar.
Helaas wordt deze automatisch op de C schijf gezet, en dat wil ik niet.
Houdt namelijk de C-schijf alleen voor specifieke prog's. De overige gaan naar de D of E schijf.
Weet iemand hoe je dat eenvoudig kan omzeilen?[/quote]
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Topics: 135
volgens mij kon je dat in de install aangeven hoor. Maar ik heb t al een tijdje niet meer geinstalleerd.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 26
goeiendag,
ben bezig met vadis 2004 te regelen,..
Iemand op de hoogte van de laatste versie is dat 2006?, deze kan ik nergens (nog) vinden.
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Filip schreef:ben bezig met vadis 2004 te regelen,..
Iemand op de hoogte van de laatste versie is dat 2006?, deze kan ik nergens (nog) vinden.
Ik heb Vadis 2005 NL En Volvo Electrische schema's 1994 - 2005
Of er een nieuwere versie is weet ik niet maar voor de 240-260 serie is een nieuwere versie niet nodig. Na 1993 is er niets veranderd.
Op de electrische schema's 1994 - 2005 komt de 240-260 ook niet voor, die staan nog in Vadis.
Ik heb de gebruiksaanwijzing erbij om de verloopdatum te omzeilen. Via het Instalatie menu is in te stellen op welke schijf je wilt instaleren (standaart is C
Bij instalatie op een andere schijf komen er wel een paar directories op de c schijf maar het programma zelf niet.
Voor liefhebbers lever ik Vadis voor 10 eurotjes. Samen met de electrische schema's 15 euro.
groet, Frits
Topics: 26
Frits, heb interesse, maar pb naar je lukt niet (error)
kan je mij eens proberen een bericht te sturen?
Filip.
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Ik heb je een mailtje gestuurs Filip
Topics: 0
Beste speurneuzen
Om Vadis te laten draaien moet je de PC antidateren naar b.v. 2003. Het zal ongetwijfeld lukken de zaak op te starten. Overigens vind ik het meer dan jammer dat het Volvo 240/260 register (en Volvolvo) de complete werkplaatshandboeken nog niet gedigitaliseerd aanbieden. Dit mag wat mij betrefd een lieve duit kosten , maar is wel de enige manier om onze bakstenen op de weg te houden. Want dat is toch wat we willen!!!!!!!?!!!!
og 30 jaar 245 GLE erbij. Moet kunnen.