Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kreet uit historisch besef...!
abbabak schreef:Nog niet genoemd maar mijn eerste:
De velgen zien eruit als met chromen sierranden en die heb ik alleen op een 240 gezien.
Je bedoelt van die chromen sierringen als op deze 144 GL?
[Afbeelding: th_144GL74.jpg]
Zaten standaard op de laatste 140 GL-etjes en de GT....
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
Peter Timmer schreef:
MP schreef:mijn vraag: wie vindt het logisch of wenselij kom de 200 community uit te breiden naar een '140/160/240/260 community'?

Ik zie er geen probleem in. Ook ik heb redelijk recent een 140 gereden (hij komt hier in de community nog wel eens langs 8) ).
Ik heb ook nooit begrepen waarom de 140 club aansluiting gezocht heeft bij de V44 vereniging en niet bij het 240/260 register.

Ik zie het probleem ook niet, maar deze club heeft zelf aansluiting gezocht bij de V44 vereniging. De logica erachter vind ik ook niet logisch. De 140 is een primitieve 240 in alle opzichten (en ik kan het weten :wink: ) of de 240 is een verbeterde 140 wat je wilt.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
OK, dat neemt niet weg dat dit forum uitgebreid zou kunnen worden tot een 140...260 community, want het staat feitelijk geheel los van de verenigingen. (Rare jongens (m/v) hoor, in die verenigingen)
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
PP schreef:waarschijnlijk het bestuur Big Grin Big Grin :lol: :lol: :lol: )

Ik denk dat je daar een punt hebt :lol: :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Nou, het is idd een 240, een 244 om precies te zijn. We hadden tijdens een dorpsfeest een heeeeeeeel klein meetingkje georganiseerd met alle op dat moment beschikbare volvo's uit de directe omgeving..... (3 dus....). Gelukkig kwam er iemand langs met een 244, die een kraampje op onze markt had, en die wilde natuurlijk zijn volvo wel even bij die andere zetten......
Mijn eigen (de gele 144) had gelukkig ook nog eens niet de meest lelijke kleur, die prijs ging naar de oranje 244....Big Grin

Maar idd, maak er maar mooi een 140-260 forum van, dan voelen wij ons helemaal thuis hier (tenslotte ih bezit van een 144 en een 245......)
Antwoord
Leuk juist, zo'n oranje Volvo...
Antwoord
geestschrijver schreef:Leuk juist, zo'n oranje Volvo...

Ja, nee, tuurlijk, het was dan ook een grapje......
Antwoord
Niet dat ik die van mij oranje zou verven... dat dan weer niet.
Antwoord
Je virgo's dan?
Antwoord
Nou is de automaterialenwinkel op de hoek toch net dicht zeg... anders had ik meteen een spuitbusje gekocht.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: