Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prijsje gewonnen...
Neem aan dat je toch op zijn minst ergens aan hebt meegedaan of je hebt aangemeld oid?????
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Uiteraard; het was gewoon dat SMS-quiz-ding tijdens de formule 1 van zondag waar ik aan heb mee gedaan (dacht ook altijd dat fictieve mensen daar de prijzen wonnen Big Grin ), maar na de bevestiging dat ik de winnaar zou zijn, zou ik ook graag iets van Toyota horen, want die handelt het verder af (en als dat dan ff duurt, ga je van alles denken :lol: )...
Antwoord
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, maar weet idd precies hoe het gaat in zulke gevallen als je maar niks te horen krijgt Wink

Je was er trouwens wel erg snel bij om die foto hier te posten viel me even op Wink De tijd op de teletext pagina is 18:23:4X en het bericht werd 18:22:00 gepost Big Grin
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
:lol: GEFELICITEERD!! :lol:

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile OSmile
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hebbie ook een plaatje van de Toyopet ? Volgens mij is er net een nieuw model RAV4, maar ik heb geen idee hoe/of die er uitziet.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
[Afbeelding: toyota-rav4-1.jpg]
Antwoord
nico_v schreef:Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, maar weet idd precies hoe het gaat in zulke gevallen als je maar niks te horen krijgt Wink
Ook wel eens een auto gewonnen 8) ?!
Antwoord
gaat de Range nu weg Dick? Of zeg ik nu iets raars.
Antwoord
Jij zegt iets raars :lol:
Antwoord
achja...tis een Toyota..schijnt swerelds betrouwbaarste te zijn.

Maar toch, ik zou m verpatsen als ie splinternieuw is op Ebay, kijken wat ie opbrengt :-) En dan een mauie Volvo kopen :lol: :lol:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)