Sow, potjandoosie was me het dagje wel.
Dag ervoor was de visite lekker lang blijven hangen dus eigenlijk veel te laat op bed. Om kwart voor 7 de wekker met gelukkig een uurtje extra slapen.
"FF" Yellow240 ophalen was de bedoeling, rijkswaterstaat dacht daar anders over. De aansluiting A16-A59 lag eruit... Dus ronde onderlangs Breda gedaan. Bakkie koffie bij Patrick en uiteindelijk om 11:15 bij de ring aangekomen. Al snel de anderen ontdekt en ook MrBorrie kwam nog aan die zelf al een rondje gedaan had.
Al snel waren de eerste droge grappen al gemaakt, zo lekker de dag doorkabbelde... (heb me af en toe werkelijk stuk gelachen).
Ondanks dat ik er al vaak geweest was nog nooit de baan op gegaan/meegelift. Maar wilde dit keer graag een rondje doen. Dus tijdens een baanafsluiting de auto bij de poort op de parking gezet zodat ik snel de baan op kon wanneer die werd vrijgegeven. Nou elk voordeel heb zn nadeel. Ik was lekker snel aan de beurt, maar zat wel tussen de snelle männer. Dat was voor een eerste keer wel ff heftig. Naast dat ik op de baan moest letten, zat ik voor mn gevoel non stop in mn spiegel te kijken... Waardoor de bochten elkaar wel in erg rap tempo opvolgen en hetzelfde gold hetzelfde voor de porsches, clio's, en alles wat links voorbij komt gevlogen.
Kortom, een non turbo 242 met geinige wegligging, maar weinig vermogen is meer dan zat voor de beginnende bestuurder.
Kort samen gevat (5 sterren waardering):
Wegligging **** (40% benut)
Acceleratie * (70% benut)
Remmen * (100% benut)
Ringskills bestuurder * (kwam tekort haha :tongue
Kortom aan de auto hoef ik niet veel te doen, geventileerde schijven zou leuk zijn... Maar beter meer rondjes rijden, nog beter als het ook wat rustiger is

.
Vond online niet van iedereen plaatjes, alleen van mezelf en Brickstyler.
Voor herhaling vatbaar, een brainfart ter plaatse bracht ons al Elandfun 2015 op Zandvoort, Spa of Zolder.