13 June 2011, 21:49
op een rotonde moet dat lukken..
Dop's showroom
|
DopdeDouwer schreef:En een plaatje van de grote-naafkap-loze kant. Vette bak is het toch ;D 8) Van de week even geleend en een stukje in gereden met mn vriendin. "Nou hij is wel een stuk stiller dan die van jou zeg?!" ik: "ja hè, zelfs als je 120 rijdt is nog lekker stil" "ja inderdaad" ik: "zekers als je nagaat dat we nu 150 rijden" "NOU! DOE FF NORMAAL!" : ![]()
Volvo 142S - 1973
Felix
24 June 2011, 14:28
![]() ![]()
4 July 2011, 21:48
Almelo schreef:8) Nice! Echt precies als de mijne ;DHey jij ook weer online, tijd nix meer vernomen van jouw projectjes. Hoe staat het met jouw 744?
11 July 2011, 16:28
DopdeDouwer schreef:Weinig spannends de afgelopen tijd, maar toch eea verbeterd aan de 740:Dus wel, blijkt pas als je de tank helemaal volgooit ![]() Kortom het is een simpel kusje als je gogo-getget-arms hebt en de slangklemmen nieuw zijn. Het komt er op neer dat ik gisteren heel de middag tussen de achteras/panhardstang/veren/handremkabel etc heb lopen worstelen om een stel verroeste slangklemmen los te krijgen. Wat een drama is dat zeg. Eentje gaf het snel op, die brak doormidden. De andere kon nog net los met sleuteltje 7 (steeds 1/8 slag maken ![]() ![]() Volvo's R&D afdeling heeft zijn werk gedaan: ![]()
11 July 2011, 16:53
Stinkt ook zo als dat lekt...en als er iemand met een brandende peuk langs loopt en m bij je achterband dropt.
Beter dat het gefikst is! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
11 July 2011, 21:21
Iemand trouwens een idee of de stoelen (mn bestuurder) omlaag te verstellen zijn? Ik heb weleens een 740 interieur in mn handen gehad, kan me herinneren dat de stoel met een soorl Lbeugel bevestigd zat, kan de stoel daarmee omlaag?
29 August 2011, 17:57
Oude koe uit de sloot..
Yellow240 schreef:Overigens: Sinds zaterdag is de gele officieel belastingvrij ;DHoe is dat bij jou gegaan? Als datum van belastingvrijstelling houden ze toch de datum eerste toelating+25 jaar aan? Kreeg namelijk een leuke verrassing op de deurmat na mn vakantie... (5stuks eigenlijk) :faint2: |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|