Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prijsje gewonnen...
maar als je eenmaal in een 850 hebt gereden zijn er nog maar weinig rationele gronden om in een 240 te blijven rondtoeren (voorwielaandrijving en beperkte bagageruimte ivt de 240 zijn wel 2 goede redenen).

Blijft natuurlijk overeind staan dat de 240 op niet-rationele gronden altijd wint Big Grin
Antwoord
Dan heb je het wel over het jonge type 850, want de eerste 850's zijn een ramp. Mn pa heeft een 850 van 2000 (geloof ik) en die is idd echt heerlijk. Automaat (met sportstandje Big Grin ), lekker achter over zitten en dan maar cruisen!
Antwoord
Ticcie schreef:maar als je eenmaal in een 850 hebt gereden zijn er nog maar weinig rationele gronden om in een 240 te blijven rondtoeren (voorwielaandrijving en beperkte bagageruimte ivt de 240 zijn wel 2 goede redenen).

Blijft natuurlijk overeind staan dat de 240 op niet-rationele gronden altijd wint Big Grin

Die voorwielaandrijving is inderdaad dramatisch. Beperkte bagageruitme maakt niet uit, ligt gastank in Big Grin
Maar schakelen gaat soepeler, originele middenarmsteun, 5-cilindertje maakt een 850 toch een leukere wagen. Puur emotioneel gezien wint er niks aan een 242 uiteraard :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ik durfde het bijna niet te zeggen, maar buiten die nostalgie ben ik toch wel heel verliefd op het rijgedrag van mijn nieuwe oude V70 t5awd, als op rails in de klaverblaadjes buitenom.Heel nieuw is ook dat bepaalde types me ineens gaan uitdagen bij het stoplicht.Nog leuker is dat dan blijkt dat je die gespoilerde bmw'tjes en Golfjes ineens moeiteloos achter je laat.Boven verwachting, en in de snelle bocht oppermachtig lijkt het.De stand der techniek heeft duidelijk niet stilgestaan.Met een getunede R moet het wel helemaal griezelig hard gaan denk ik.Het blijft wel heel erg leuk dat in de 240 Turbo een beetje de wortels liggen van heel dat Volvo Turbo gebeuren van nu.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Divadi schreef:Zowieso geen 264 zeg maar Big Grin

He! WTF??? :lol: :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)