Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
onderstel
Ticcie schreef:blijf voorlopig alleen hier denk ik!

:twisted: Hoe moet dat dan verder met je restauratieverslag op het andere forum :?:
Of ga je dat hier vervolgen?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ticcie schreef:tjezus Henqui, zit zeker Ierse biertjes te drinken als je dit soort antwoorden bedenkt!
Ach, Sibrand houdt van correct taalgebruik :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
ja, dat restauratieverslag.... daar moet ik nog even over denken. misschien dat ik die wel op het andere register voortzet. kan ook nog een linkje eronder plaatsen dat voor het vervolg hier kan worden gekeken??
Moet het nodig weer eens bijwerken, heb alleen al tijdje geen foto's gemaakt (en voor het oog ook weinig voortgang).

Je stukkie plaatwerk zit er trouwens al in Peter! De lasser zag het gisteren en kreeg meteen zin om het erin te zetten. Heeft ie weer prima gedaan!
Antwoord
Je kunt het verslag ook hierheen kopieëren en afmaken; wil verder niet stoken of zo Tongue
Je loopt hier iig niet het risico dat het zomaar verdwijnt...
Antwoord
henqui schreef:
Ticcie schreef:tjezus Henqui, zit zeker Ierse biertjes te drinken als je dit soort antwoorden bedenkt!
Ach, Sibrand houdt van correct taalgebruik :-)

Dat is correct geconstateerd.
Antwoord
245T Wolff schreef:Saintmans, als je er aan gaat beginnen zorg dan voor het juiste gereedschap!

Ga ik met pa doen binnenkort in de Turkse garage bij hem in de buurt. Kennissen van ons. Hele relaxte mensen. Zelfs als we op zondag even de brug op willen is dat geen enkel probleem. Kunnen sleutelen zo vaak we willen. Mits ze zelf niet bezig zijn.

De 2 zonen zijn inmiddels ook zo ver dat ze een Turbo willen om aan te klussen. Naast de jonge Audi's en BMW's die ze continu verhandelen. Dus vandaar dat ik probeer die van M te slijten aan hun. Maar ik moet weer contact opnemen want ik heb nog niets vernomen van de e-mail die ik gestuurd heb.

Wolffmans, heb je een lijstje welke rubbers het allemaal zijn? Ik moet echt dringend dat VADIS aan de praat gaan krijgen. (HET ZAL ME LUKKEN!)

Verlagingsveren: Nooit van gehoord dat merk 'Ljesjoford'. Maar als het maar OK is. Heb je die in Zweden besteld en laten overkomen? Zoja waar?

Koni rood/geel...ik wil het stugger hebben. Dus ik vermoed dat ik toch voor de kill ga (van mijn portemewallet) en voor geel kies. Ik ben bang dat ik bij rood straks denk van...shit, had nog wat harder gemogen. En geel is afstelbaar dus dat is een stuk beter lijkt mij. Verder ga ik toch niet aan caravans of aanhangwagens sleuren met die auto, dus dat is al geen argument om naar alternatieven te kijken.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Robbert242DL schreef:ABS in Breda heeft erg veel van dat soort spul. En niet duur, haal er ook materiaal zoals uitlaat enzo. FF googlen en bellen!

ikke nie vinden op interslet...! :-(
Antwoord
is dit hem niet ?
http://www.concens.nl/
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Schade??
Antwoord
TheSaint77 schreef:Schade??

ik heb geen schade (nou geestelijk wel)
maar is dit je site niet (waar Robbert het over heeft)
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bandenmaat Polaris velgen voor volvo 245 uit 1979 met 1993 Turbo onderstel. daanheijn 7 13.351 17 January 2014, 00:57
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)