Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verlagen 142 (wederom.. )
Voor de achterkant van de 140 serie zijn er echt wel standaard stabilisatorstangen geleverd hoor.
Ik heb er hier tenminste 1 liggen dus ze zijn er wel.
Die schroef je vast op de achteras en gaan met losse stangen naar boven door de bodemplaat heen ergens onder de achterbank.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
ik weet alleen dat ik een "vroeg" model heb, met (volgens mij) korte draagarmen.. (1970)
Antwoord
Jerry schreef:Die schroef je vast op de achteras en gaan met losse stangen naar boven door de bodemplaat heen ergens onder de achterbank.

??
door de bodemplaat?
die van IPD gaat toch ook niet door de bodemplaat heen? --tog--??
Antwoord
Juist wel (die aande acherkant), kijk ook maar op die site van volvofiel die je zelf gepost hebt.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Juist wel (die aande acherkant), kijk ook maar op die site van volvofiel die je zelf gepost hebt.

oh..
Antwoord
patrick2wd schreef:ik weet alleen dat ik een "vroeg" model heb, met (volgens mij) korte draagarmen.. (1970)
Dan heb je de "pigtail" veren nodig (de vroege dus met ook een versmalling aan de bovenkant). Je kan makkelijk overschakelen naar latere veren, maar dan moet je inderdaad het bovensteschoteltje bij kopen. Schokdempers maakt niet uit.

De 144 van Jambon vond ik erg lekker rijden (vanaf de bijrijdersstoel), voor mn gevoel voor het grootste gedeelte veroorzaakt door de bilsteins.
Bij de 142 van Frox waren de nieuwe bussen, lesjofjors veren, 18" en een opfrissing van de schokdempers een hele verbetering. Helt al veel minder over.
Antwoord
[quote=Jerry]Voor de achterkant van de 140 serie zijn er echt wel standaard stabilisatorstangen geleverd hoor.
Ik heb er hier tenminste 1 liggen dus ze zijn er wel.QUOTE]

Te koop?
Antwoord
Volvo Eindhoven schreef:[quote=Jerry]Voor de achterkant van de 140 serie zijn er echt wel standaard stabilisatorstangen geleverd hoor.
Ik heb er hier tenminste 1 liggen dus ze zijn er wel.QUOTE]

Te koop?

hoho....!
Antwoord
Ik heb ze al eens aangeboden aan iemand hier die wel intresse had maar aangezien ik niks hoor is de stabie
nog wel te koop.
Wel ophalen in breda of wernhout.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
Jambon schreef:e kunt er een extra 140 stabi bij schroeven, en ik heb aan de achterzijde een 240 stabi bij geplaatst.
welke (van 240) voor of achter stabi?

en heeft er iemand nog een voor stabi v-e 140 liggen?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  145 verlagen Dirk86 3 4.630 25 October 2017, 16:54
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)