Topics: 289
Volvo 142 B23 schreef:Tja, klauwtjes voor zul je dan ook mee moeten nemen. Verdere kosten alle abs delen, paar meter koperleiding en bedrading...
phew.. het koper heb ik over van m'n sloper.. gelukkig maar.. (hÃ
dat rijmt..)
Topics: 2
Is ingewikkelder dan je denkt, het ABS zit vol met sensoren etc. Wil je hier enigzins een succes verhaal van maken zul je een afgekeurde Polar met ABS als donor moeten kopen, er zit zelfs een sensor in de achteras, wanneer je de as 1 op 1 kunt overzetten zou het al minder problematisch zijn maar hier begint het aanpassen al. Je kunt het geld beter investeren in een rijvaardigheidstraining, dan heb je geen ABS meer nodig...
Topics: 52
Ja maar 240's hebben die sensor op de achteras omdat ze er geen op de wielen hebben. Dus een systeem van een volwaardige ABS auto zou beter EN makkelijker zijn. 7 of 9 serie wellicht?
an sich zou een achteras met een andere overbrenging niet verkeerd zijn, loopt ie nog wat zuiniger. Ik heb al een 2 serie achterbrug onder een 140 gezien.. constructie is ook beter..
Topics: 17
Komt jouw beroemde boortje weer van pas :-) Volgens mij best pittig om zoiets uit te lijnen...
Volvo Eindhoven schreef:Komt jouw beroemde boortje weer van pas :-) Volgens mij best pittig om zoiets uit te lijnen...
zo'n achteras..? da's gewoon knopen aan de bestaande ophangpunten, alleen de verbinding van de reactiestangen zit dan boven op de as ipv voorzijde, is beter ivm kanteling.. (nooit begrepen waarom ze dat gedaan hebben..)