Topics: 52
Misschien is het zo dat mensen onderling verschillend zijn? Ik zit in mijn 240 maar net een centimeter of twee, drie onder het dak met mijn hoofd, maar misschien heb jij in verhouding langere benen? Hoewel: met mijn benen gaat het ook maar net. Nu ben ik wel net iets meer dan net twee meter...
Maar: heeft een 740 dezelfde hoofdruimte als de 240?
Als er in die GLE met elektriek schuifdak inderdaad sprake is van minder hoofdruimte, dan vrees ik dat het geen zin heeft om te gaan kijken...
Ticcie schreef:Gelukkig is je stoel in hoogte verstelbaar.
Ja, maar die staat hoe dan ook al op de laagste stand, achter.
Robbert242DL schreef:Nee die zijn gemaakt door Ollandia.
Webasto heeft daken met de naam Hollandia. Wellicht overgenomen? (Van Ollandia had ik nog niet eerder gehoord.)
Topics: 34
geestschrijver schreef:Robbert242DL schreef:Nee die zijn gemaakt door Ollandia.
Webasto heeft daken met de naam Hollandia. Wellicht overgenomen? (Van Ollandia had ik nog niet eerder gehoord.)
Inderdaad Hollandia
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Dan ben ik daar vermoedelijk inderdaad aan het goede adres. Ik heb ze vanochtend al gemaild, maar toen wist ik nog niet dat het een Hollandia was...
Topics: 6
die daken heb je toch in twee uitvoeringen meen ik?
eentje waarbij het paneel over het dak heen naar achteren beweegt, en eentje waarbij het paneel tussen het dak en de dakhemel in verdwijnt?
heb ik dat goed, ja toch.
Lijkt mij dat in het laatste geval de dakhemel wel een stukje naar beneden zit en dus wel degelijk hoofdruimte scheelt.
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Ik zal proberen te achterhalen om welke uitvoering het hier gaat.
Ik heb eens geinformeerd bij de eigenaar van een Polar van '93 met electrisch schuif/kanteldak die ik op het registerforum (handig!) vond. Hij heeft een glazen dak dat volgens hem geen hoofdruimte kost en vermoedt dat de GLE zo'n zelfde dak heeft...
Topics: 17
Kijk, dat is nou eens een oplossing waar we iets aan hebben!