Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koppelingskabel
245T Wolff schreef:Alleen de kriksteun drukte maar op het borstkastje dus het valt mee maar ik voel het wel. De blokken die ik heb zijn van de driepoot-achtige dingen bedoeld om de krik-functie over te nemen. Die stonden denk ik niet zo stevig en die heb ik denk ik zelf met een onhandige beweging verzet. Toen kwam het zootje omlaag. Jammer want op de sleuteldag had het allemaal wat makkelijker gegaan.

Als je nou weer zo handig wilt zijn 1 tip: In Tilburg zit een garagebedrijf waar je een brug kunt huren met materiaal, kost je 15-20 euri ofzo. Beetje geld en NO PAIN.........
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Kom maar op met dat adres, een zelfsleutelgarage is altijd handig.
Antwoord
Robbert242DL schreef:Als je nou weer zo handig wilt zijn 1 tip: In Tilburg zit een garagebedrijf waar je een brug kunt huren met materiaal, kost je 15-20 euri ofzo. Beetje geld en NO PAIN.........

Dat zijn nog eens tips! En hopelijk volgen meer bedrijven dit initiatief! (Wich brings me on some ideas! :-))
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Pas je wel op Sibrand; ze hebben daar waarschijnlijk nog veel gevaarlijker spul dan gammele assteuntjes :lol:
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
245T Wolff schreef:Kom maar op met dat adres, een zelfsleutelgarage is altijd handig.

Heeft een keer in de krant gestaan, was in ieder geval in Tilburg. Ik zou even moeten googlen misschien dat ik het dan vind.
Een nadeel, schijnt zaterdags druk te zijn. Hebben 4 bruggen ofzo.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 koppelingskabel Thomas Driessen 0 345 22 August 2023, 21:29
Laatste bericht: Thomas Driessen
  Koppelingskabel vervangen twannie 2 2.603 26 October 2011, 11:57
Laatste bericht: BartWillem

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)