Topics: 9
ik werk in heusden zolder
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
Topics: 74
Als eerste maar naar die volvo garage gaan. Je hebt er immers 250 euro voor betaald en dat is nogal wat geld, terwijl je auto weer afgekeurd wordt.
Topics: 135
Ze doen daar niet zo lastig hoor. Zijn altijd bereid om het nog eens te herzien als er dingen niet kloppen..
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 38
Waarom laat je de auto niet meteen bij die Volvo dealer keuren? Ben je iig van het heen en weer gezeur af
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 38
nee, laat maar.............
ik zie nu nederland-belgi
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Peter Timmer schreef:Waarom laat je de auto niet meteen bij die Volvo dealer keuren? Ben je iig van het heen en weer gezeur af
Dat kan niet in Belgi?, je moet daar volgens mij naar een keuringsinstantie. (soort RDW denk ik)
heb hem gisteren terug laten afstellen
ze hebben het debiet wat minder gezet.
Mijn nieuwe topsnelheid schommelt tussen de 80 en 90 per uur (afhankelijk van de wind).
Morgen naar de keuring en dan rechtstreeks naar de garage voor het terug omhoog te schroeven.
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
dacht ik wel. Hopelijk lukt het nu wel.
Maarja...dat roetmeten is echt stom. Want na zoveel jaar zit er echt een hoop roet ook in je uitlaat. Zeker met die langzame verkeerssnelheden de laatste jaren. Maarja, noodszakelijk kwaad.
En vraag Filip maar eens of hij je kan helpen. Hij heeft een 'roetloze' diesel..!
Yes hij is er door, straks even het debiet wat hoger zetten en we kunnen er weer een jaar tegenaan. Want hij trekt nu nog geen fricandel uit de mayonaise.
Topics: 74
Gefeliciteerd! En succes met de frikandellen!