24 January 2006, 23:46
maar een Simons uitlaat is slechts 2,5 inch en niet van RVS.....
|
sportuitlaat
|
|
24 January 2006, 23:46
maar een Simons uitlaat is slechts 2,5 inch en niet van RVS.....
25 January 2006, 20:17
oke daar heb je gelijk in al moet ik zeggen dat 2,5"ook al een hele diameter is en volgens mij de uitlaat ook grotendeels rvs is
mijn uitlaat zit er nu zo?n 4 jaar onder en nog geen roest te bekennen maar als ik nu ook moest kiezen zou het ook een ferrita worden
Volvo S70R B5234T4 M59
25 January 2006, 22:02
Ik weet, het is geen turbo.
Maar het heeft wel met sportuitlaat te maken, Op mijn 360 gezet, achterste demper eraf en vervangen door een stuk pijp met eindstuk. ![]() Is nu een soort "poor man's WRX" :lol: :lol:
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
25 January 2006, 22:23
ik ben eerlijk gezegd niet zo van die eindstukken: gewoon een dunne rvs-pijp van een aardige diameter als eindstuk vind ik al genoeg!
Ik ga toch voor de ferrita set, maar houd me aanbevolen voor suggesties mbt de demping en flexibel tussenstuk.
25 January 2006, 22:36
OK, maar hoe ga je het nu doen met de voorzieningen om er toch LPG onderbou onder te krijgen? Flexibele stuk ertussen? Of heeft European tuning misschien een oplossing daarvoor?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
25 January 2006, 23:14
da's niet zo heel moeilijk: een verlengstukje voor de achterpijp om de achterpijp wat verder naar achteren te plaatsen en een ander eindstuk.
26 January 2006, 11:34
En heb jij nog een trekhaak? Want die LPG trekhaken die er zijn vind ik foei lelijk. En dan soms die pot er nog onder. Slecht! Dus ik zou graag mn gewone trekhaak willen behouden, ?n LPG (LPi??, maar zie daarvoor ander topic svp) ?n een 3" Feritta o.i.d.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
26 January 2006, 11:37
LPG trekhaak is WEL erg handig met inparkeren en achteropkomende sukkels
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
26 January 2006, 22:03
wel flexibel met rvs lassen he (TIG)
of met co2 met rvs draad met gas en zuurstof wil het absoluut niet
27 January 2006, 20:36
ja, het wordt helaas wel zo'pot die net achter je achterbumper hangt en dan idd ook nog een lpg-trekhaak....
Wil het eea nog wel een beetje maskeren door zo'n zwarte plaat achter de achterdemper te plaatsen die vlgs mij standaard was voor de modeljaren 81-83. Lassen laat ik over aan mijn lasser, die zal wel weten hoe je RVS aan elkaar krijgt! LPi is trouwens wel interessant, nog eens aan HPO vragen als ik zover ben. vrees dat het niet kan met zo'n oude turbo.... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|