Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoeveel km met 60L tank
Ik hoop het voor je! Ik was eigenlijk van plan om van de zomer op vakantie te gaan naar Norge met de auto, maar na enig rekenwerk hebben we besloten om toch maar naar Schotland te gaan.. Big Grin
Misschien dat ik van de zomer kan ruilen met m'n pa, de heb een 940 op gas, alleen kun je bijna nergens gas tanken in scandinavi?.. Dilemma's dilemma's..
Antwoord
Zo wil ik graag een rondje Zweden doen met de 264.........leuk als je failliet wilt gaan. Dat wordt dus weer de lease 307 (of het vliegtuig). :lol:

Uiteraard wel categorie luxeproblemen dit............ :oops:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Zo wil ik graag een rondje Zweden doen met de 264.........leuk als je failliet wilt gaan. Dat wordt dus weer de lease 307 (of het vliegtuig). :lol:

Uiteraard wel categorie luxeproblemen dit............ :oops:

Wij zijn vast van plan dit jaar met de 244 naar Zweden te gaan. Ach, met een tentje in de kofferbak zal het qua kosten allemaal wel meevallen en vorige jaar zijn we met de Lupo diesel (1 op 22 !) geweest en toen dus veel geld uitgespaard (ging trouwens perfect: bank eruit gesloopt en dan ruimte zat voor 2 + tent e.d. en rijdt ook nog prima).
Nou ja, je gebruikt in ieder geval je vakantiegeld 'ns echt voor de vakantie !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Trouwens, mijn Turbootje rijdt al 384.000 km met deze 60 liter tank :lol:

Sorry, kon t niet laten :evil:

Hij 'doet' 1 op 8, geen idee hoever dat is... Mag je zelf uitrekenen Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Sander van Buiten schreef:390 km.................reken maar NIET uit..................... :oops:

Dat haal ik net niet met 48 liter LPG, namelijk 380...: 1:8 dus
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Het stopwoord van m'n vriendin is tegenwoordig: (zal jullie vast bekend voor komen) 'Moest je nu alweer tanken'?
Maar goed dat ze geloofd dat ik gezegd heb dat er een 30 LTR tank in hebben gedaan (goedgelovig en a-technisch dat ze gelukkig is Big Grin ). Tja dat snap ik ook niet, heb je zo'n auto, doen ze er zo'n kleine tank in! Big Grin Big Grin
Antwoord
lj_dekker schreef:Het stopwoord van m'n vriendin is tegenwoordig: (zal jullie vast bekend voor komen) 'Moest je nu alweer tanken'?
Maar goed dat ze geloofd dat ik gezegd heb dat er een 30 LTR tank in hebben gedaan (goedgelovig en a-technisch dat ze gelukkig is Big Grin ). Tja dat snap ik ook niet, heb je zo'n auto, doen ze er zo'n kleine tank in! Big Grin Big Grin

Zo ontzettend blond zie je ze niet veel..... :lol: :lol: :lol:
Antwoord
tank bij BP, freebees Big Grin Big Grin Big Grin en spaar dus bij Kijkshop/Vanessa Big Grin Big Grin
is btw ook het goedkoopste bij mij in de buurt( +/-50 cent momenteel) en krijgt punten per LITER Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
over Blond gesproken:
Car moest vandaag naar Beekbergen voor een tweedaagse seminair( noodgedwongen met de GLT, daar de 404 kuren heeft :evil: :evil: ) moest dus via A1 naar Apeldoorn, en dan A50 naar Arnhem, wat doet de (rode) muts, eerste het beste bordje Arnhem neemt ze en verdwaalt in Ede Big Grin Big Grin Big Grin
jammer dat de TomTom in de 404 zit Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin ( heb ik er sinds vandaag in, weet ze nog niet Big Grin )
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:tank bij BP, freebees Big Grin Big Grin Big Grin en spaar dus bij Kijkshop/Vanessa Big Grin Big Grin
is btw ook het goedkoopste bij mij in de buurt( +/-50 cent momenteel)

Jep, spaar ook vrije bijen en betaal ook 50cent per liter bij de BP
Antwoord
Zo blond dat ze geneeskunde studeert en het later dus niet meer uitmaakt waar ik tank! Big Grin Een vette investering mannen! Big Grin Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  HOEVEEL 240 TURBOBEZITTERS IN NEDERLAND? cooper 302 171.332 5 December 2017, 21:41
Laatste bericht: volvo144
  Hoeveel bar bij grens geel/rood? pierpower 5 5.439 17 September 2010, 12:13
Laatste bericht: 242-turbo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)