Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
242 plaatjes
Netjes Charles,
met blauwe platen erop wordt hij nog mooier!
[Afbeelding: IMG_0058buroblad.jpg]

[size=9px]Het 242 subje heeft zijn nut al bewezen Smile Smile [/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Prachtkar, man!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Wat ik erg mooi vindt aan de 242 van charles zijn ; het skai dak
en het tussenstuk in de voorbumper achter de nummerplaat.

Iets minder zijn; ontbreken sierstrip rechtsvoor rondom knipper/stadslicht
en bandenbak linksachter in de kleur (moet eigenlijk zwart zijn).
Is allemaal simpel op te lossen

Nummerbord zou leuk op een GT staan :lol: :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Gers ding Charles! Heb ik eigenlijk nog nooit gezien dat vinyl op het dak (buiten bij een C). Misstaat niet. Veel plezier ermee. 8)
79-er 242 GT B23e
Antwoord
Er zijn nog een paar van die details die nog moeten gebeuren, stripje re-voor op het spatbord maar ook de strips op het re-portier horizontaal met rubber en die verticale ontbreken nog (iemand ?). Verder loopt ie nog niet helemaal lekker, hij houdt af en toe wat in en stottert soms een beetje. Heeft met een zogoed als lege tank stil gestaan dus ik vermoed wat rommel in de carburateur zit (filtertje al geplaatst). De bestuurdersstoel wil niet naar voren klappen, een van de vergrendelingen beweegt niet mee en de kokoszittingen zijn behoorlijk in de rui, onder de stoel ligt steeds meer van dat spul.
Blauwe platen staan op het lijstje, net als de spatlappen aan de voorkant, radiootje inbouwen, wieldoppen voor de Corona's enz.enz.
Eind van de maand wordt er gas ingebouwd dus nog klusjes genoeg
Bedankt voor jullie reakties
42 Dl 1975
Antwoord
Hier je goede stoelen John: :lol: :lol:

[Afbeelding: image017.jpg]
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
En hier ga ik helemaal van kwijlen.....
Witte knippers, virgo's, 242, zwart, TIC.... Tongue Tongue Tongue

[Afbeelding: 242-0001.jpg]
Antwoord
Polarissen eronder, dat geval tussen de achterlichten eraf en die plakplaatjes er allemaal af en dan komt 'ie aardig in de buurt van de TIC die ik (ooit :oops: ) voor ogen heb 8) Big Grin !
Antwoord
Divadi schreef:Polarissen eronder, dat geval tussen de achterlichten eraf en die plakplaatjes er allemaal af en dan komt 'ie aardig in de buurt van de TIC die ik (ooit :oops: ) voor ogen heb 8) Big Grin !

Wat heb jij toch met die polarissen :?
Rest ben ik met je eens :lol: :lol:
Antwoord
en die zonnedingen :roll:
toch is het bij mij Estate wat de klok slaat Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)