26 December 2005, 14:45
Inderdaad heeft deze geen centrale portiervergrendeling. Had ik op de h100 ook niet dus zal het ook niet missen. Interval op de achterruitenwisser is ook geen onoverkomelijk probleem. Er zit wel zo'n afdek-rol-gordijn voor de bagage in.
Hij heeft niet op gas gelopen, dus de kop zal nog wel origineel zijn. Voor de rest zal ik je aandachtspunten FF controleren. Nog bedankt hiervoor.
NOG MAAR EEN NACHTJE SLAPEN!!
Kan iemand mij vertellen waar ik eventueel zo'n zonneschermpje voor het open dak (schuif/kantel) kan krijgen en wat dit zou kosten?
Hij heeft niet op gas gelopen, dus de kop zal nog wel origineel zijn. Voor de rest zal ik je aandachtspunten FF controleren. Nog bedankt hiervoor.

Kan iemand mij vertellen waar ik eventueel zo'n zonneschermpje voor het open dak (schuif/kantel) kan krijgen en wat dit zou kosten?
ruuds70 schreef:Hans,
proficiat, mooie 240!
De DL heeft volgens mij in ieder geval geen centrale portiervergrendeling, ik vond dat op mijn 240 DL steeds een gemis. Ook de interval op de achterwisser en de niveauregeling horen niet tot het standardpakket van de DL.
Maar alle andere dingen dus wel!![]()
Aandachtpunten zijn volgens mij de stoelen, metname de rugleuningen die hangen nog wel eens aan een kant door en de blower wil het ook wel eens niet goed doen (niet meer op alle standen of helemaal niet) en dat is een tijdslopende reparatie.
O ja en al deze op gas loopt, hoop ik dat er al een revisiekop op ligt, want die zijn stukke beter dan de originele. Die hielden het maar tussen de 100K en 150K vol. De revisiekoppen vaak meer dan het dubbele.
Groet
Ruud
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl