25 March 2010, 23:23
Wat is VB? Ik ken alleen maar Victoria Bitter.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
Nog te redden
|
|
25 March 2010, 23:23
Wat is VB? Ik ken alleen maar Victoria Bitter.
25 March 2010, 23:35
Neen: Victoria Beckham
Of was het "Verhandlungsbasis" oftewel: hij mag weg voor minder
25 March 2010, 23:48
PRACHTIG! Zo'n blauwe station.
25 March 2010, 23:55
Inderdaad, hij deed me ook dadelijk aan de jouwe denken.
Die kleur wordt volgens mij de nieuwe hype deze zomer ... Van waar komt de jouwe eigenlijk ? Of had ik dat al ergens kunnen/mogen lezen? En jij weet zeker ook wel of die lak een beetje lokaal bij te werken valt ?
26 March 2010, 00:15
Gandalf schreef:Inderdaad, hij deed me ook dadelijk aan de jouwe denken.De mijne is ook een Belg. Volgens mij staat dat in het topic. Ik hoop dat de lak lokaal te bewerken valt. De mijne is op een paar plaatsen gelast en overgespoten met een kleur die niet echt overeen komt. Het front, de zijschermen en de motorkap wil ik nog een keer laten spuiten, waarschijnlijk wordt dat wel netjes. Ik heb laatst een busje van Motip besteld (a.d.h.v. de Volvo kleurcode). Ben benieuwd hoe dit er in het echt uitziet. Hoe was die blauwe verder qua roest? Enkel dat plekje onder de kofferklep?
26 March 2010, 00:22
Zo bij ons in België. Dan heb je toch geluk gehad, want ik kom maar zelden goede vroege tachtigers tegen.
En de staat van die Duitse: geen idee. Hij staat op ebay.de. En Dresden is me te ver. Hier de link voor de geïnteresseerden: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-...en/5418764
26 March 2010, 12:56
Gandalf schreef:242-turbo schreef:auto is met verf op waterbasis gespoten dus met een beetje pech moet de hele auto gespoten wordenWeet je dit op basis van het bouwjaar? En zo ja welke bouwjaren of welke kleuren zijn beter (lokaal) bij te werken? vanaf midden jaren 80 zijn ze de volvo's op waterbasis gaan spuiten. gevolg is dat goed bewaarde exemplaren van eind 70 (laatst nog een onder handen gehad) zonder roest echt perfect strak gespoten zijn. dat krijg je op waterbasis niet voor elkaar, hoe je het ook went of keert je blijft altijd met een sinaasappelhuid zitten. klant van me was vergeten zijn jaarlijkse taxatie te updaten en toen werd de zijkant van zijn 265 aan puin gereden. door geldgebrek heeft hij uit eigen zak alleen de zijkant gespoten. ontdanks kleurenscanner bij spuiter is er toch kleurverschil (babyblauw).
5 April 2010, 23:12
En wat vinden de kenners van deze bodem en kassen?
Ik hoop dat ze duidelijk zijn, heb er geen betere... ![]() ![]() ![]() ![]()
6 April 2010, 08:31
Bodem is al een keer opgelapt en hangt van modder, teer en kit aan elkaar. Als de dorpel niet teveel 'aangedaan' is makkelijk te verhelpen.
Reservewielbakken gaat nogal toch? Hoe dan ook minder structureel/belangrijk als de bodem. En een 140 serie krik.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Amazon redden? | Marc1970 | 6 | 10.178 |
21 March 2011, 00:54 Laatste bericht: Black Moose |
|