Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brandblusser
Brandblusser Sparco 250 gram.
Inderdaad even gegoogled. Bij Elise-shop.com €79
Scheelt dus weer.
Antwoord
Snel verdiend,
de 119 euries was een prijs toen hij nog bijna niet te verkrijgen was
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
Ik rij al jaren rond met zo'n kleine brandblusser, ik koop elke paar jaar een andere.
Bij mijn 245 zit die rechtsachterin tegen het zijpaneel bij de achterklep met een stevige beugel.

En ik heb die voornamelijk voor anderen bij, bij brand in je eigen auto valt er meestal maar weinig te doen.
Volvo 144 2.0 DL Sedan 1973 Blauw
Antwoord
[Afbeelding: S_1142416626_991.jpg]

Kijk! Dat is informatie! Reuze bedankt hellohaas! Smile
Antwoord
Ik lees over allerlei plekken voor blussers en over allerlei soorten brandblussers maaaarr...

In een poeder blusser zit een soort zout... Blus je een brandje in je auto dan kan dat fijn lijken en uit zijn. Je verzekering betaald de schade die je laat herstellen...

Na een tijdje begint er van alles te roesten in je auto want het zout uit de blusser is overal met flinke kracht ingestoven...

Mijn advies; redden wat je moet redden ALS je geen gevaar loopt (denk aan autopapieren en persoonlijke bezittingen die belangrijk voor je zijn) Verder je auto laten branden of blussen met water (indien voorhanden...)
245 DL 1990<br />2CV6 1985<br />2CV6 1986<br />Traction Avant 11BL&nbsp; 1954 (gestolen)<br />LowRider 2004 (fiets)
Antwoord
Je hebt gelijk wat betreft de poeder blusser.
Met een dure schuimblusser (of misschien bovengenoemde sparco-gasblusser) ben je het best af.
Antwoord
ik heb al 2 jaar een handblusser naast de bestuurderstoel liggen, los aan de linkerkant.
gaat geen kant op Wink
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Claus schreef:ik heb al 2 jaar een handblusser naast de bestuurderstoel liggen, los aan de linkerkant.
gaat geen kant op Wink

Tot bij de eerste aanrijding, dan wordt dit levensreddend devise opeens een projectiel!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
ruuds70 schreef:
Claus schreef:ik heb al 2 jaar een handblusser naast de bestuurderstoel liggen, los aan de linkerkant.
gaat geen kant op Wink

Tot bij de eerste aanrijding, dan wordt dit levensreddend devise opeens een projectiel!

precies, kleuters op de achterbank die bij aanrijdinegn eindigen op de voorstoel van de voorligger en zo...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Ik heb een literfles met nanometer in de kofferbak, ik weet dat het niet ideaal is maar iets is altijd beter dan niets lijkt me.
Het lijkt me vreselijk om een klein vlammetje te zien, niks hebben om te blussen, en vervolgens je hele auto uit te zien branden.

Zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=5eylwh63F...re=related
Volvo 244DL 78'<br />Yamaha XT350 89'<br />Zundapp 517 CS50 74'
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: