Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Omkatten II
Peter Timmer schreef:
geestschrijver schreef:Ach, laat ze toch lekker aanklooiien.

Niet mee eens!!

:evil: Dit soort gasten verkl*&%$@ten alles voor de echte liefhebbers. :evil:

Aangeven die troep!!

Mee eens!

Door dit geklooi is het bv onmogelijk geworden oom een kitcar als een Dakar te importeren. Dat is een terreinbeul op Range Rover basis, die in verhouding veel eigen onderdelen heeft. Door hetzelfde geklooi met RaRo's een aantal jaar geleden is de "% onderdelen uit bouwjaar" regel ingevoerd. Voldoet een auto daar niet aan, wordt ie beschouwd als nieuwe wagen (of minimaal de leeftijd van het gros van de onderdelen).

Kijk, als een particulier wel eens langs de rand gaat, of net erover, daar kan ik nog begrip voor hebben.
Het wordt anders als het een bedrijfsmatige activiteit betreft. Dan is het gewoon fout, zelfs crimineel.

:evil: :evil: Sander :evil: :evil: Pak ze!!! :evil: :evil:
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Is hier al een kliklijn voor, eigenlijk?
@ Sander

Als je wilt "klikken", doe dat dan bij de Douane en niet bij de politie.
Bij de politie zal het geen prioriteit hebben.
De douane is hier eigenlijk als enige "bevoegd" in.
Houdersschapsbelasting en BPM (is de "240 " geen duitse auto ) is in principe een opsporingszaak van de douane.
mee eens...dit soort mensen verzieken het voor ons weer straks. Ongemerkt kunnen er mensen de dupe van worden. Net als dat verhaal van die Volvo-freak (vriend van iemand hier op het forum, noem ff geen namen) die in een opwelling (kan ik begrijpen als ik die auto zie) een V70R AWD kocht met rechts stuur, bleek achteraf gestolen te zijn in GB. Zit je mooi met de gebakken peren...Achteraf goed afgelopen gelukkig.

Dit dus ook...ik heb geen respect voor mensen die op bedrijfsmatige manier zodanig bezig zijn. Daardoor worden voor de liefhebbers de regels alleen maar vervelender.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
480rider schreef:
Sander van Buiten schreef:Van goede trouw is bij deze vent geen sprake, dat weet ik 100% zeker. Het is ook geen kwestie van een auto ombouwen (daar is niks mis mee). De '79er staat nog gewoon in zijn loods.

En over de kleur: weer wat geleerd! 8)

De kleur op het kentekenbewijs moet wel degelijk veranderd worden. (Is alleen geen apk afkeur.)
Bijvoorbeeld de blauwe 850 bij de Grote Beurt (dat programma) staat nu op kenteken oranje.

Ik zou er toch maar werk van laten maken. De boel zo belazeren kan echt niet.

Heb vorig jaar nog met de RDW gebeld voor m'n Eend.
Is al jaren knalgeel maar staat nog steeds als rood op kenteken.
Kleurverandering was niet nodig volgens de RDW mevrouw :?

Zit nu ff op RDW site te zoeken en jawel:

http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/au...ziging.htm

:?: :?: :?: :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
De ene helft heeft daar geen idee waar de andere helft mee bezig is... een paar jaar geleden ben ik bezig geweest een klassieke caravan op kenteken te krijgen, en toen spraken ook alle RDW-medewerkers elkaar tegen. Dat het uiteindelijk gelukt is mag een wonder heten...

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Caveat emptor: omkatten Marc1970 87 99.780 1 September 2014, 18:23
Laatste bericht: Arjan.
  Omkatten?! a.huis 53 47.913 11 November 2005, 21:37
Laatste bericht: PP

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)