Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taxatiedag! Wie doet er mee.
Een bedrijf zou voor dat bedrag op een gegeven moment wel een klant vinden.Schmidt in Gemert bijvoornbeeld zal 'm voor dat bedrag wel kwijt kunnen vermoed ik.

Maar particulier verkopen zal alleen lukken met heel veel geluk vrees ik.

Ik herinner me een 240 turbo op MP in originele staat ,onderscheiden als mooiste van NL bij een verkiezing,waarvoor de eigenaar 6.950 euro vroeg.
De auto heeft gedurende een jaar verschillende malen op MP gestaan, zonder succs zover ik weet.
Het hoogste bod wat ie kreeg lag doorgaans rond de 5000 euro.

Dus ik zou zeggen: lekker zelf houden die auto.
Je weet zelf dat de huidige staat van je auto beter is dan van andere exemplaren waar door bedrijven grof geld voor wordt gevraagd.
Antwoord
Ik heb reactie van de heer Dol:
Citaat:Geachte heer Pascha,
natuurlijk wordt een taxatie goedkoper als er meerdere objecten op dezelfde datum en -plaats kunnen worden bekeken.
Als u me een aantal (plusminus) kunt noemen, krijgt u van mij te horen, wat de prijs per taxatie kan worden.
Als dat niet tegenvalt, kunnen we een afspraak maken voor een datum en tijd. Ik doe overigens de taxaties wat verder van Den Haag liefst op een zaterdag of een zondag.
Misschien voor u ook gemakkelijker?
Groeten,
Outjert Dol

Dus.... opgeven maar dacht ik zo, mijn voorkeursdatum is 13 december andere data ook welkom.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
hmmm...13 december kan ik niet, zondag de 14e wel. De zaterdag erop ook, de 20e. De 21e niet.
Antwoord
Is er al een devinitieve datum bekend? En een prijs ? Wil die van mij ook wel laten taxeren.

Groetjes Marc
Antwoord
vrees dat m'n 245 Tic niet getaxeerd hoeft te worden, is een rijdende restauratie en geen tijd :Smile :Smile :Smile :Smile
( al kreeg ik wel € 1100,- van de verzekering omdat er iemand tegen de bumper geparkeerd had ;D ;D ;D)
mag ik ook met een CX komen?? :-* :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Hoeveel gegadigden hebben we nu?
Een CX mag uiteraard ook, val je wel uit de toom, maar ja ;D ;D
VW T3 camper TD
Antwoord
Nee hè,nog meer uitgeperste citroenen 8)

Maar ff serieus: Mocht er een locatie nodig zijn met brug dan wil ik die eventueel in Woudenberg ter beschikking stellen,lekker centraal in dit landje.
Antwoord
Ik meende dat Black Moose dit weekend (12/13-08) gepland had?
Antwoord
ja in principe wel, kwam weer wat tussen, zoals gewoonlijk Sad.
Het enthousiasme is ook niet echt aanwezig.
IK laat 'm nu bij Peter Wilbers in Ulft taxeren, hij vraagt €70,- als je naar Ulft komt.
Daar heb ik al eens een taxatie ook laten uitvoeren (een VW 1500 Variant), en was daar wel tevreden over.
Nog bedankt voor het aanbod van de brug Volvo200liefhebber Smile
VW T3 camper TD
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)