Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VKB 2008 the day after
Ben dit jaar 2 keer geweest.
Wat een heerlijk weer zeg. Zaterdag heb ik eigenlijk geen bekenden gezien, wel wat klein grut gekocht. Ik was op zoek naar naafkapjes (wide de huidige ruilen voor passende). Maar dat lukte niet, een grappenmaker vroeg bijvoorbeeld 20 euro per naafkapje...
Zondag ben ik nog naar de photoshoot geweest en daarna op het parkeer terrein wezen rondsjouwen, was erg leuk. Nog een tijdje staan praten/luisteren met een erg enthousiate 240GLT rijder. Wink
Ben even wat foto's aan het uploaden.

Ondanks dat de 140's in een uithoekstonden, zag ik op een ander forum dat ik door iemand gespot was.
[Afbeelding: _MG_6893.jpg]
Antwoord
Man man, die vent met die GLT.
Antwoord
Dirk242 schreef:Man man, die vent met die GLT.

Ik was dat toch niet hoop ik :-[ ;D

Trouwens ik heb jouw Volvo niet gezien vandaag of had je het over gisteren? Want ik had nog lampies voor je.
Antwoord
hugo schreef:zocht verder eigenlijk ook niets, behalve dat wat iedereen zoekt, bagagerolhoes, cruise-control enz, zinloos op zo'n beurs :Smile

maar ondanks die verschrikkelijke catering (wat is het toch dat op zo'n gelegenheid uitsluitend smerig voedsel :-X te krijgen is, of vet, of suiker, of smerig slootwater, gadverdamme... wat is er mis met gezond eten en normale koffie... we zijn toch niet bij een concert van Normaal ofzo... ???) toch een goede dag gehad. prachtige snoepjes, enthousiaste volvo freaks en heerlijk weer.

volgend jaar weer Wink

Ik heb toch bij een kraam een bagagerolhoes zien liggen Smile

De catering op de beurs is inderaad qua kwaliteit en vooral prijs niet al te best om het maar netjes uit te drukken. Sad
Antwoord
jos245 schreef:
hugo schreef:zocht verder eigenlijk ook niets, behalve dat wat iedereen zoekt, bagagerolhoes, cruise-control enz, zinloos op zo'n beurs :Smile

maar ondanks die verschrikkelijke catering (wat is het toch dat op zo'n gelegenheid uitsluitend smerig voedsel :-X te krijgen is, of vet, of suiker, of smerig slootwater, gadverdamme... wat is er mis met gezond eten en normale koffie... we zijn toch niet bij een concert van Normaal ofzo... ???) toch een goede dag gehad. prachtige snoepjes, enthousiaste volvo freaks en heerlijk weer.

volgend jaar weer Wink

Ik heb toch bij een kraam een bagagerolhoes zien liggen Smile

De catering op de beurs is inderaad qua kwaliteit en vooral prijs niet al te best om het maar netjes uit te drukken. Sad

bedoel meer dat een rolhoes op zo'n beurs niet te betalen is Wink
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979

Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Antwoord
Helaas verhinderd. Ik heb een classic car rally (klik de link voor de foto's) begeleid als 'Assistent Rally Manager', 18 equippes. Mooie routes gereden door Noord-Limburg. Waarbij 2 Volvo's mee reden.

Ik reed bijna de gehele dag in een BMW 2002 (leuke auto, met leuk schuifdakje!) als assistent mee. De verkorte/snelste routes natuurlijk, anders was ik te laat bij de tussenpunten.m De overige wagens heb ik allemaal wel eens gereden inmiddels. Waarvan de Austin Healey en de MGA en de Morgan (houten frame) mijn favorieten zijn.

NB: Alle auto's zijn van Chrome Classic Car Experience, behalve de Cobra en de P1800. Leuk voor je bedrijfsuitje, kijk maar eens rond op de website!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
MaBre.GLT schreef:
Dirk242 schreef:Man man, die vent met die GLT.

Ik was dat toch niet hoop ik :-[ ;D

Trouwens ik heb jouw Volvo niet gezien vandaag of had je het over gisteren? Want ik had nog lampies voor je.

Nee, het was op zondag. Het was een aardige vent, maar hij bleef maar doorgaan over allerlei dingen die hij gekocht was. Erg grappig op dat moment.
Bedankt van die lampjes, Albert heeft echter 2 geheel oranje kapjes voor me liggen, dus het is niet meer nodig.
Antwoord
Was lekker rustig op zondag.

Die blauw metallic 244 GLT voor 12.500 zag er van een afstand heel leuk uit maar lijkt wel in een kippenhok (met kippen) overgespoten. Werkelijk om de 30 cm zat wel een stofje in de lak ingekapseld....!?!?!? De verkooptekst verteld alles over de optie's maar dat wat een glt doet vermoeden blijkt een B23A in werkelijkheid.

Overigens stond deze lange tijd op Blocket en de laatste vraagprijs bedroeg 40kSEK! Blijkbaar zijn de invoerkosten vrij hoog...

De italiaanse turbo was tenminste origineel en niet verkwanseld. Ook had deze een leuke lederen cover rond de tunnel. De huidige (italiaanse) eigenaar probeerde deze voor 70 eur te verslijten in zijn standje waar hij er nog 2 van had liggen. Tevens had hij andere leuke optie's die ik nog niet zo vaak had gezien..

Buiten stond een 245/265 achtige blauwmetallic te koop met zweeds kenteken. Staat ook op marktplaats en de verkoper uit driebergen (naam vergeten) vraagt 10kEUR. Zou helemaal roestvrij zijn. (kan best maar niet altijd roestvrij geweest!!). Overgespoten, Deuren niet netjes afgehangen, steunen voor spatlappen waren blijkbaar zo rot dat deze weggeslepen zijn voorde spuitbeurt, wielrand aan gewerkt.... en dan 10kEur!?

Overigens heb ik wel een leuk origineel spiegeltje voor de 144 gescoord dus ben niet helemaal voor niets geweest.

tot volgend jaar.......
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Heeft iemand nog onder de 242GT gekeken die binnenstond.
Daar zijn ze ook vrij creatief mee geweest; reservewielbakken ontbraken, roestige balken onder het tectiel...

Je moet nog best veel betalen tegenwoordig voor een roestige bodem.
Antwoord
Op de stand van volvo-forum.nl was de BENseo gratis :-)
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Elandrun 2008 Dirk242 64 39.669 8 April 2009, 15:46
Laatste bericht: ruuds70
  Volvo-Forum eindejaarsmeeting 2008 Ben 37 20.419 28 December 2008, 01:30
Laatste bericht: Black Moose
  Kikkerrit 2008 Walter S 2 3.062 16 June 2008, 09:52
Laatste bericht: Walter S
  Keistampersrit 2008 Liempde kkettenis 1 2.586 13 May 2008, 19:04
Laatste bericht: Claus
  www.VARFARD.nl 13-04-2008 RonnieDuck 11 9.146 20 April 2008, 17:31
Laatste bericht: Claus
  Volvolvo nieuwjaars koffieklets 2008 volvo200liefhebber 218 82.643 6 February 2008, 02:29
Laatste bericht: Baby

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)