Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niels_244 z'n 244
edwin schreef:
Citaat:Ik bedoel twee advertenties op internet.

Ik bedoelde die advertenties nou juist niet....

Dat kan zijn, maar dat was ook niet duidelijk (voor mij). En nu heb ik nog steeds geen antwoord over waar ie die Jubileum gevonden heeft Wink
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Ik weet waar Niels z'n Jubi vandaan heeft maar laat dat liever aan hem zelf om te openbaren :-X
Antwoord
Het was eerst de bedoeling om op een dag naar België te reizen en daar naar een 242 GT te gaan kijken, maar daar was eigenlijk toch nog zoveel werk aan, dat ik besloten heb om toch maar eens verder te gaan zoeken. Dus op een dag werd ik door Albert alias Volvo200liefhebber gebeld en zei dat hij nog een '77 244 jubileum had staan en vroeg of ik dat misschien niet iets vond. Ik had em al eerder op foto's gezien dus leek het mij wel leuk om hem es in het echt te gaan bekijken. Dus ik en mijn broer in de auto gestapt en als een speer gaan kijken. Ik was toen ik em zag eigenlijk al gelijk verkocht, maar ik ging toch nog even alles van binnen bekijken en wat er allemaal aan moest gebeuren.
Na alles bekeken te hebben, was ik verkocht en bij deze waar ik mijn 244 jubileum vandaan heb en heb er nog steeds geen grijntje spijt van Wink Big Grin
Antwoord
Hey Niels, welkom hier. Mooi hoor een 240 met ronde koplampen. Ben benieuw hoe het opknappen gaat lopen (aan knowhow geen gebrek ieder geval ;D)
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
Onderweg naar Frankrijk kwam ik het tweelingbroetje van je auto tegen, vrijwel gelijk nummerbord ook:
[Afbeelding: IMG_0032.jpg]
Antwoord
Welkom Niels, mooi zo'n 244 met ronde koplampen (niet iedereen op het forum denkt daar zo over haha).

Ben benieuwd wat je er allemaal aan gaat veranderen!
Antwoord
Ik heb iig nog een set dubbele webers liggen, die hij wel wil hebben....

En ook is ie al op zoek geweest naar een set wielen.

Verder zal ik niks verklappen :-X
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)