Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wij hebben een 242 GT!
We hebben een deal met degene die al dat 242 GT spul aanboodt Tongue

Dus we hebben alle trim en interieurdelen extra. Nu kunnen wij dadelijk met de mooiste spullen de GT gaan opbouwen en wat wij overhouden dat gaat dan de verkoop in.....
Behalve de GT voorspoiler want daar was ik al tijden naar op zoek dus die houdt ik lekker zelf..............

Nu heb ik wel 3 :o complete sets 242 GT velgen...iemand nog een setje ??? oops ik ga off-topic.
Antwoord
Is dat 15 inch? Zo ja, wat voor banden liggen eronder?
Antwoord
Neen,Dirk het is 14"
Antwoord
alleen de virgo's waren 15" de rest was altijd 14" volgens mij
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
SP velgen zijn volgens mij ook 15".
Antwoord
bedoel je met SP Super Polar velgen, de Scorpius velgen? Die zijn ook 14", wel is waar 6 j breed.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Het is bijna zover de Volvo 242 GT onderweg vanuit San Fransisco is aangekomen in Rotterdam.
Komende week wordt hij uit zijn container bevrijdt en dan kunnen wij hem ophalen.

Alvast een voorproefje:
[Afbeelding: Foto-UWB6DFAF.jpg]

[Afbeelding: Foto-S3CJAGBZ.jpg]

[Afbeelding: Foto-EIJ677LI.jpg]

Ja, hij moet overgespoten worden,dat is duidelijk! Niet? Bekijk dan de volgende foto:

[Afbeelding: Foto-QYEP8JSV.jpg]

Hij mag rijdend op zijn eigen wielen mee naar huis,kunnen wij meteen eens testen hoe hij rijdt.
Antwoord
Zeg maar wanneer je gaat, dan kom ik ook wel een kijken! als dat mag natuurlijk Tongue
Antwoord
Zullen we doen! je bent altijd welkom,dat weet je :Smile

Proefritje maken ;D
Antwoord
LEUKE auto!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)