Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Extraljusfäste / verstralermontagenummerbordhouder
Ik heb die lampen persoonlijk nooit mooi gevonden. In Zweden met hevige sneeuw zie ik het nut er wel van in, maar ik vind het persoonlijk de kracht van de neus afzwakken. Het Amerikaanse front vind ik verder wel echt fantastisch!
Antwoord
Ik heb hevige sneeuw in Zweden meegemaakt en toen was het inderdaad wel handig geweest (en daar is donker ook Ãcht donker). Het is natuurlijk een optie om ze alleen in Zweden te gebruiken, we zullen daar nog wel regelmatig komen.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ik heb ook gele, helaas zijn ze niet van chrome.
Maar ik heb ze gekocht omdat het a een koopje was, b ik wilde de reflectoren eigenlijk alleen hebben. Ik heb ze gemonteerd om te testen, en te lui om eraf te halen.
Het extra licht (in de bermen is wel fijn trouwens)
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik vind het ook mooier zonder. (Of met rechthoekige witte onder de bumper.)

Smaken verschillen. Ik vind de lampen los onder aan de bumper beslist niet mooi en daarom ook nooit op mijn vorige auto geplaatst. Ik vind dit van Erik helemaal niet zo raar. Het is volgens mij wel echt zweeds en daar zie je dit veel vaker dan hier.

Gelukkig kan Erik ze er snel weer afhalen als hij er genoeg van heeft. Als hij vaker naar zweden toegaat is het wel handig.

Veel plezier ermee en nu nog aansluiten ;D
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Ik denk dat als ze wit zijn ipv geel dat het er veeeeel beter uitziet !
Antwoord
eerlijk gezegd: geen gezicht:
- geel lelijk jouw Amerikaan (staat alleen leuk op een franse auto)
- je hebt een superhoekige neus, vlgs mij moet je dan ook rechthoekige lampen monteren.

Onder je bumper een stel rechthoekige lampen staat nog beter.
Antwoord
Kan er nog best mee door, beter als onder de bumper. Als je voor Zweedse uitstraling gaat zouden ze natuurlijk twee keer zo groot moeten zijn.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Jammer als je zo'n neus hebt en dan 2 van die kleine lampjes.
Ben het eens met Jelmar en Marc1970. Monteer een setje grotere met witte glazen.
Antwoord
Nouuuu, de antwoorden zijn duidelijk en opvallend eensgezind ;D Het wordt dus zoiets:

[Afbeelding: imgp3844or7bigzx0.jpg]

Wat grotere (witte) lampen staan inderdaad mooier, maar die houden wel veel frisse lucht tegen waar mijn zes cilindertjes zoveel behoefte aan hebben. Ik ben er dus nog niet helemaal uit. Ik wil iig wel de aansluiting gereed maken, voor als we weer eens op vakantie naar Zweden gaan. In Nederland haal ik ze er maar af, om niet totaal genegeerd te worden door collega 200-rijders Wink
Maar misschien kom ik nog eens mooiere (lees: grote witte) lampen tegen. Mijn Extraljusfäste blijft er iig op zitten.

Iedereen hartelijk dank. Ik stel jullie eerlijkheid erg op prijs :-*
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Gelukkig is dit fake, tzou oerzonde zijn
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)