Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ja en nu ???
mfellman schreef:
Jw240 schreef:Boutje uitlaatspruitstuk vast, fertan+ferpox oid op de roest... al weer een stuk verder Wink

Ik was even aan het googelen maar ik zie denk ik nu even niet hoe je dit bedoelt. Zelfs een ringsleutel maat 12 past eigenlijk te ruim! Ik heb het nog niet geprobeerd om hem los te draaien maar vast werkte niet.

Marc

PS: Anders komen ze morgen misschien ook met een oplossing.

met de cylinderkop is het altijd opletten ivm met het relatief zachte aluminium. anders een stukje buis erop lassen oid en eruit draaieen, hopen dat de schroefdraad in de kop nog goed is en dan een nieuw tapeind erin.
Is inderdaad geen eenvoudig te verhelpen probleem.
Tsja, ik begrijp het best dat op een gegeven moment de kosten te hoog worden. Gewoon de optelsom maken en kijken wat je wil..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
mfellman schreef:Voor het uitlijnen zijn we in 6 weken tijd 3 keer wezen uitlijnen (dus meer eer is er niet te behalen want het is ook nog eens door drie onafhankelijk van elkaar zijnde bedrijven gebeurd). Voor rechtuit geen probleem (is ook askanteling en dat merk je dan blijkbaar niet). Voor strak links (of was het nu rechts, dat krijg je als je er op zich mee hebt leren leven ;D ) krijg je het gevoel dat de auto over het voorwiel heen wordt gedrukt. En dat is niet prettig op zich. De mooie krappe draaicirkel is daarmee wel een beetje weg >Sad .

Als ze de auto niet uitgelijnd krijgen moet ie toch wel behoorlijk uit het lood staan.
Antwoord
En dan hou je hem ook niet makkelijk op de weg, of je verslijt een hoop banden!
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Sinds een jaar zitten er nieuwe rubbers onder maar onder "normale" omstandigheden lijkt het mee te vallen. Overigens is de kogel door de kerk.

Dag 240, Hallo 940 LPT/LPI

Overigens bleek dat ook het spruitstuk ook vervangen moest worden....

Hebben meer als het dubbele aan inruil gekregen dan dat we hebben betaald meer dan 2,5 jaar geleden. (Zal wel deels komen doordat de 240 toch eigenlijk wel het mooiste model is).

Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)