Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ladies and gentleman, we (ik) got him! (her)
nee dit is mijn vorige de 240 estate diesel (lig er nog wakker van)
de 'nieuwe' is een 240 sedan benzine,.. woensdag ga ik haar halen en als het niet sneeuwt (!) maak ik foto's,.. Wink
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Filip schreef:Jaa golio is weer terug!

Afgelopen zaterdag gekocht, (echt verhaaltje 'oud mannetje geweest bla, bla bla')

Volvo 240 DL '86 , 166.000 kms, aantoonbaar net NAP-pas!
vorige eigenaar (bouwjaar '38 of '39) had meerdere oldtimers en deze 240 gestald staan, in afwachting van het bereiken van 25-jarige leeftijd, totdat ze een 900 serie kochten bij de handelaar, waar ze deze 240 uiteindelijk op ingeruild hebben.
8)
proficiat ermee, ik ben benieuwd naar de foto`s natuurlijk
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Hier de eerste foto's,
http://golio.fotopic.net/c1236377.html

Ze rijdt geweldig! :-*

Eerste wensenlijstje al bijna vervuld:

-toerenteller
-olietemp meter

Wat wil ik nog:

Velgen

wat ga ik doen;
radio overzetten + speakers (uit de 240 estate)

En lekker toeren,..

Filip.

** was het maar weer zaterdag, dan zie ik haar weer,.. Big Grin
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
[Afbeelding: p39610229.html]

Zou toch ook een mooie auto voor PP (PePe) zijn..... Wink

Mooie kar!

Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Gefeliciteerd Filip, prachtige wagen. :o En je bent wel lekker aan 't fotograferen geweest.
Is de kachelunit er pas eruitgehaald? De vloerbedekking onder het stuur is een beetje vlekkerig en bij de console zit hij nog los.
Of was je zelf aan diepgaand onderzoek bezig geweest. :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Gefeliciteerd Filip, prachtige wagen. :o En je bent wel lekker aan 't fotograferen geweest.
Is de kachelunit er pas eruitgehaald? De vloerbedekking onder het stuur is een beetje vlekkerig en bij de console zit hij nog los.
Of was je zelf aan diepgaand onderzoek bezig geweest. :Smile

???
vloer is vlekkeloos schoon,.. of de kachel vervangen is weet ik niet, hij verwarmd goed, stinkt niet en de blower is mooi stil,..
ik weet dat de uitlaat kompleet nieuw is, de verdelerkap, bougies en kabels en waterpomp en volgens mij de hoofdremcilinder ook (zie foto)

Temperatuur blijft mooi in het midden, motor loopt eng langzaam stationair, echt heel geinig.
en de vorige eigenaar heeft de auto van een 'anti-roest-goedje' laten voorzien, waarschijnlijk vanwege het stallen.

Antwoord
Je hebt een waardige opvolger gevonden!
Keurige auto!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
ziet er goed uit hoor, wat kan vierkant toch mooi zijn hè Big Grin
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Kunnen we uit de tekst "iemand interesse?" opmaken dat je je stuur wilt verkopen? Best handig hoor, een stuur. Maar ook zonder stuur is het een mooie auto. Plezier ermee!
Antwoord
Mooie wagen, gefeliciteerd ermee en veel rij plezier.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ladies and gents, Deusjevo's new 240 GLT Estate (1989) deusjevo 54 20.761 18 March 2007, 22:55
Laatste bericht: deusjevo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)