Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Corona´s
Postma 245 GL schreef:Wat mag een setje Corona's eigenlijk kosten? 250 euri een normale prijs?

Als ze in nieuwstaat zijn wel ;D

De gangbare verkoopprijs op Marktplaats, waar ze zeer regelmatig te koop staan, ligt rond de 100 euro voor 4 stuks inclusief de kleine naafdopjes.

Ze zijn vaak niet mooi maar dat maakt verder niet veel uit want ze moeten toch bijna altijd gestraald en gespoten worden om ze weer in nieuwstaat te krijgen.

Let wel op beschadigingen aan de randen van de velgen.

Antwoord
Ik weet er ook nog wel een stelletje voor 100 euro, met 2 goede banden, 2 mindere, grote naafdoppen, hebben ook een tijd op internet gestaan.
Antwoord
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...ACuDZSE%3D

Keer laten poedercoaten voor 100 euro ( ???) en je hebt nieuwe zonder banden voor 340 euro, aardig wat geld.
Antwoord
zien er wel perfect uit.....

ik weet eigenlijk niet wat poedercoaten of parelstralen kost ?

neem aan dat er nog een laag (of meerdere) blanke lak overheen moet ??
Antwoord
voor 30 euro heb je bij http://www.tbs-aachen een zandstraalpistool en 25 kg straalgoed. Als je dan een compressor hebt kun je denk ik best zelf je wielen stralen... Beetje behelpen maar het scheelt je al wat geld voor het stralen.
Ik weet niet of het de moeite waard is, mijn gevoel zegt dat het poedercoaten duurder is dan het stralen, als je het gelijk beide laat doen maken ze wel een iets voordeligere prijs lijkt me..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
zo dat is niet duur, voor 30 euro zou ik best wel het risico willen nemen, en een compressor heb ik wel.

zal hier eens in de buurt rondkijken wat dat kost.

anders rij ik wel een keer met de bedrijfsbus heen en weer.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Ik weet er ook nog wel een stelletje voor 100 euro, met 2 goede banden, 2 mindere, grote naafdoppen, hebben ook een tijd op internet gestaan.

dat is best interessant,..
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
indien nog interesse; stuur even een PM. Weet niet of de verkoper er op zit te wachten als ik gegevens bekend maak etc.
Antwoord
Heb laatst een adresje bij een grote poedercoater getsjekt. Wilden opzich wel een paar velgen tussendoor doen voor 25 eurie gestraald (SA2,5) en gecoat alleen dan zonder garantie van slagen omdat men niet op het "kleine" spul is ingericht. Wellicht eens te proberen,....
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Betreft het stralen / coaten, mijn virgo's werden voor 100 euro gestraald. Moesten ze gecoat worden dan moest ik nog een keer 100 euro betalen. 200 euro voor stralen + coaten vind ik persoonlijk best veel geld. Vervolgens moet je namelijk ook weer andere ventielen (laten trekken?).

Edit: zag het bericht van Postma niet. Dat is ook niks als ze geen garantie geven. Toen zei de coater tegen mij dat er erg veel spanning op een velg kwam te staan en gemakkelijk krom kon trekken (bij stralen). Verder is dat m.i. wel goedkoop!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: