Topics: 5
De duivel?
Gelukkig, het is de Volvologisch maar.
Mijn handen jeuken ... om weer eens iets constructiefs te gaan doen in Volvo-verband. Wie heeft daar ook last van?
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Topics: 26
Ik!
Maar dat heb ik al jaren.....
Topics: 38
PimpMy264 schreef:Mijn handen jeuken ... om weer eens iets constructiefs te gaan doen in Volvo-verband. Wie heeft daar ook last van?
8) Doe eens een voorstel 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
1. Met een paar goeie mannen en vrouwen bij elkaar komen en met een pot koffie en een doos koek op tafel 2 uurtjes brainstormen over wat we willen betekenen voor echte 200-rijders;
2. Een ruwe opzet voor een beleidsplan maken, 1 A4-tje, met eenvoudige doelstellingen voor de komende 2-3 jaar, dit duurt hooguit 1 uur;
3. Bij het beleidsplan de juiste personen zoeken, voorzover nog niet aanwezig, dit duurt een halfuurtje;
4. Aan de slag gaan;
5. Na een half jaar terugblikken en het beleidsplan bijstellen, daarna verder bij 3.
Dit alles onder het motto: van, voor en door echte 200-rijders!
Als we na punt 1 stranden, dan hebben we altijd nog een gezellige middag met koffie met koek gehad ...
Topics: 38
:twisted: waarschijnlijk strand het idd na punt 1, maar ben wel bereid hieraan mee te stormen. Weet alleen niet of ik een echte 200 rijder ben.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Jij een echte 200-rijder? Waarschijnlijk wel, anders zat je niet op dit forum.
Goed, dat is dus 2. Wie volgt? De oprichters van dit forum mogen zeker niet ontbreken, toch?
Ik weet ook niet waar dit naar toe gaat, we zien wel. Het lijkt mij gewoon leuk om eens te peilen wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, en waar men in Volvo-200 land behoefte aan heeft. Als het er al is, dan doen we niks. Zo niet, en wij kunnen wat doen, dan doen we het. Simpel zat.
Topics: 135
Ik hoor hier goede initiatieven! Ed ik had je voicemail gehoord. Gisteren terug gebeld, maar je was niet bereikbaar. Je kunt het vanavond ook nog eens proberen. Of ik probeer jou te bellen. Dan kunnen we wat zaakjes kortsluiten.
VOLVolvo-vloot is idd wel iets waar we straks met de nieuwe site rekening houden. Maar ben nu heel ff deze week heel heel druk met mn werk. Alweer lastminute werk. Veels te druk voor dat mooie weer!! :-(
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 34
Zeer goed initiatief Ed hier ben ik zeker voor te vinden absoluut! Misschien een idee om dit te combineren met de rondrit van PP? Dan hebben we meteen (hopelijk) een hele club bij elkaar.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Is het al bekend waar en wanneer die rondrit gaat plaatsvinden? Het lijkt mij een prima idee, maar we zitten natuurlijk wel midden in de vakantieperiode.
Topics: 34
Nog niet, zie alle info bij de algemene onderwerpen!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen