2 March 2007, 22:49
Zou je denken? ik dacht dat het alleen maar eflectors waren!
groet
Ruud
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Knipperunits. USA-style/geheel helder en Europeesch.
|
2 March 2007, 22:49
Zou je denken? ik dacht dat het alleen maar eflectors waren!
groet Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
4 March 2007, 13:47
hoe is bij jullie de pasvorm van de imitatie achterlichten? Ik heb bij Obdam een set gekocht (originele kleuren, maar deze taiwanese fabrikant levert ook de witte variant) en ben niet echt tevreden: de achterlichten volgen net niet de lijn van de auto en er zit iets teveel ruimte tussen het achterlicht en het blik.....
4 March 2007, 16:05
let wel ff op, die amerikaanse lampen (zoals op de bovenstaande amerikaanse 244) zijn matig. Geen glazen maar plexiglazen glazen, gewoon slecht. De knipperlichtkapjes passen niet geloof ik (ik heb eens een set witte knippers gehad die niet gemonteerd konden worden).
Ik heb ook een set witte voor knippers gekocht op de VKB vorig jaar, 9 euro voor een set..... De rood-wit-wit-rode achterlichten die ik heb passen niet super precies, maar dat is echt een heel klein verschil met origineel... en nu heb ik ze bijna 2 jaar
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
6 March 2007, 15:13
Jw240 schreef:let wel ff op, die amerikaanse lampen (zoals op de bovenstaande amerikaanse 244) zijn matig. Geen glazen maar plexiglazen glazen, gewoon slecht. De knipperlichtkapjes passen niet geloof ik (ik heb eens een set witte knippers gehad die niet gemonteerd konden worden). Die lampen, jij bedoelt dat die koplampen van plastic zijn. Klopt. En of die zijknippers passen..geen idee. Maar misschien wel de gehele unit? "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
8 March 2007, 21:18
TheSaint77 schreef:Jw240 schreef:let wel ff op, die amerikaanse lampen (zoals op de bovenstaande amerikaanse 244) zijn matig. Geen glazen maar plexiglazen glazen, gewoon slecht. De knipperlichtkapjes passen niet geloof ik (ik heb eens een set witte knippers gehad die niet gemonteerd konden worden). de gehele unit moet zo passen. veel mensen in de USA willen de europese E-codes. De knipperlicht glaasjes passen niet op de europese units denk ik. Ik heb laatst een setje witter knipperlichtglazen gekocht dat helemaal niet paste op de europese lichten. Model was zo bijna hetzelfde, maar een schroefgat zat verkeerd....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
16 March 2007, 09:55
super!! Dat wilde ik ff weten JW! Dus de gehele units maar bestellen dan een keertje. MAAR dat is prioriteit 1232344555, ofwel komt nog wel een keertje.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|