7 February 2007, 11:25
Past er geen intercooler van een iveco Turbo daily op Volvo? Dit schijnen namelijk leuke koelers te zijn voor ff net wat meer pit.
|
Intercoolianation
|
|
7 February 2007, 11:25
Past er geen intercooler van een iveco Turbo daily op Volvo? Dit schijnen namelijk leuke koelers te zijn voor ff net wat meer pit.
7 February 2007, 11:54
Postma 245 GL schreef:Past er geen intercooler van een iveco Turbo daily op Volvo? Dit schijnen namelijk leuke koelers te zijn voor ff net wat meer pit. moet je even zoeken hier op het forum. Daar is al over gepraat namelijk. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 February 2007, 12:50
Was bedoelt voor Dekker ;D
Wanneer je dan toch bezig bent met verbouwen dan kan je net zo goed zoiets uithalen, ja toch?
7 February 2007, 13:09
Postma 245 GL schreef:Was bedoelt voor Dekker ;D ;D Ik heb dat topic ook gevolgd over die iveco intercoolers, maar die kosten nieuw 250 euro en dat gaat me toch iets te ver (ik heb meerdere hobby's ;D). Ook ga je dan natuurlijk flink wat aanpassen en daar heb ik geen zin in.
7 February 2007, 13:13
Kiek ook weer klaar. Beter zo dan dat je naderhand zegt van "sjips dat hed ik ook wel gewild" vandaar ;D
7 February 2007, 13:52
zoiets ken altijd nog natuurlijk 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 February 2007, 18:13
kijk eens op turbobricks, daar zijn genoeg mensen die een ic op een 240 hebben gezet.
Ik heb zelf ook een iveco ic hier liggen van een eurocargo, met een beetje aanpassen, zijn wat beugels die weg moeten op de ic en je hebt een paar verloopstukken nodig wat betreft het slangenwerk! Voor de rest past het!
10 February 2007, 11:53
vlgs mij kun je die beugeltjes nog wel bestellen via de volvo dealer. dat kan niet zo duur zijn lijkt me (alhoewel je je daar soms toch in kunt vergissen....). Naast de IC heb je nog wel een aantal dure flexibele slangen, opzetstuk voor je inlaatspruitstuk en 2 pijpen nodig. Heb je dat allemaal?
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|