Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kabinetformatie bij ons in Beetsterzwaag!!!!!

Trouwens, heel officieel zijn het waarden en normen. Dus eerst de waarden en dan de normen. Niet waar, Geestschrijver?
[/quote]

Hoezo, de -N komt toch voor de -W? :-\
http://volvo240.jouwbegin.nl, meer dan 500 volvo 100 en 200 links.
Antwoord
Als je het echt wil weten: waarden zijn uitgangspunten die je belangrijk vindt in het leven en normen zijn de gedragsregels die je op de waarden baseert.
Kortom: wat we van onszelf en anderen verwachten (normen) en vinden komen voort uit onze waarden.
Dus daarom hoort 'waarden' eerst te komen. :o

E.e.a. overgenomen uit mijn studieboek (sociale dienstverlening). 13 Januari eerste examen, vandaar. Wink
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Erik265 schreef:Beetsterzwaag was vanavond uitgebreid in het journaal, maar ik heb Bert zijn Folfo niet voorbij zien komen Sad Tegenvaller...

Mijn auto had vandaag een rustdag. Ben vandaag thuis aan het werk geweest en vanavond met de Pinda even naar de zaak geweest.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Erik265 schreef:Als je het echt wil weten: waarden zijn uitgangspunten die je belangrijk vindt in het leven en normen zijn de gedragsregels die je op de waarden baseert.
Kortom: wat we van onszelf en anderen verwachten (normen) en vinden komen voort uit onze waarden.
Dus daarom hoort 'waarden' eerst te komen. :o

E.e.a. overgenomen uit mijn studieboek (sociale dienstverlening). 13 Januari eerste examen, vandaar. Wink

Oh ja, wacht effe, jij hebt er voor geleerd! Dan stop ik maar. Diep in mijn hart vind ik het een zinloze kreet waarden & normen (!). Wie zijn waarden en normen? Die van Jan peter? Dat zijn niet mijn waarden & normen.
http://volvo240.jouwbegin.nl, meer dan 500 volvo 100 en 200 links.
Antwoord
Ik kan tenminste zeggen dat ik ook op de foto sta van Bert ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)