Topics: 7
Trouwens, heel officieel zijn het waarden en normen. Dus eerst de waarden en dan de normen. Niet waar, Geestschrijver?
[/quote]
Hoezo, de -N komt toch voor de -W? :-\
Topics: 31
Als je het echt wil weten: waarden zijn uitgangspunten die je belangrijk vindt in het leven en normen zijn de gedragsregels die je op de waarden baseert.
Kortom: wat we van onszelf en anderen verwachten (normen) en vinden komen voort uit onze waarden.
Dus daarom hoort 'waarden' eerst te komen. :o
E.e.a. overgenomen uit mijn studieboek (sociale dienstverlening). 13 Januari eerste examen, vandaar.
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 21
Erik265 schreef:Beetsterzwaag was vanavond uitgebreid in het journaal, maar ik heb Bert zijn Folfo niet voorbij zien komen
Tegenvaller...
Mijn auto had vandaag een rustdag. Ben vandaag thuis aan het werk geweest en vanavond met de Pinda even naar de zaak geweest.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 7
Erik265 schreef:Als je het echt wil weten: waarden zijn uitgangspunten die je belangrijk vindt in het leven en normen zijn de gedragsregels die je op de waarden baseert.
Kortom: wat we van onszelf en anderen verwachten (normen) en vinden komen voort uit onze waarden.
Dus daarom hoort 'waarden' eerst te komen. :o
E.e.a. overgenomen uit mijn studieboek (sociale dienstverlening). 13 Januari eerste examen, vandaar. 
Oh ja, wacht effe, jij hebt er voor geleerd! Dan stop ik maar. Diep in mijn hart vind ik het een zinloze kreet waarden & normen (!). Wie zijn waarden en normen? Die van Jan peter? Dat zijn niet mijn waarden & normen.
Topics: 54
Ik kan tenminste zeggen dat ik ook op de foto sta van Bert ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........