Topics: 49
Die GLE ziet er mooi uit!
Succes met bieden en laat ff weten of het lukt!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 4
Sander van Buiten schreef:Die GLE ziet er mooi uit!
Oops, mijn bod is al geaccepteerd! da's mooi zeg. :o
Topics: 30
v40jlt4 schreef:Sander van Buiten schreef:Die GLE ziet er mooi uit!
Gefeliciteerd :!:
Had je echt "in the blind" geboden of was je al langs geweest :?:
Neem aan dat je de bieding onder voorbhoud van "eerst zien, dan geloven" had uitgebracht :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 4
deusjevo schreef:v40jlt4 schreef:Sander van Buiten schreef:Die GLE ziet er mooi uit!
Gefeliciteerd :!:
Had je echt "in the blind" geboden of was je al langs geweest :?:
Neem aan dat je de bieding onder voorbhoud van "eerst zien, dan geloven" had uitgebracht :?:
Exact, wel blind geboden (is 120KMK verderop), maar onder het voorbehoud dat de auto in de vermeldde staat verkeert.
Topics: 38
mado schreef:Anderszijds is het natuurlijk wel weer zo dat na die extra kosten en wat er eventueel nog moet gebeuren je toch alweer in de richting van de vijfduizend euro gaat, want dat ie zomaar klaar is met een apktje is wel erg rooskleurig.Ik zou dan persoonlijk de voorkeur geven aan een nederlandse GLE ofzo.Die hebben meestal wel ongeveer dezelfde uitrusting.Als je zelf weer van die italiaanse SP af wil worden er niet van die wereldprijzen gegeven, en staan ze ook niet in de rij.
Mwah mado, is dat wel zo? Een GLE mist zomaar ABS, zongedroogde lederen bekleding

, Airco, electrische ramen rondom (alleen voor) koplampenwissertjes om zomaar een paar waardevolle extra's te noemen. De Super Polar mist dan weer de chrome grille en de B230.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 12
Buiten die ABS, die bij mij nooit zo hoog op mijn verlanglijstje staat zitten al die hot items op mijn oude turbo ook.Leer,airco en koplampwissertjes bestaan al heel lang en zijn niet uitsluitend op een Superpolar aanwezig
45 1993,v70 awd 97
Maarja, tegenover een Turbo missen ze allemaal wel wat
45 1993,v70 awd 97
Topics: 38
Jazeker, tussen de 45 en 39 raspaardjes al snel Hahaha en die mis ik best wel vaker!
Wat die hot items betreft kijk ik even naar de standaard uitrusting. Ik heb eerst ook naar een GLE gezocht. Vind de GLE grille veel mooier en de standaard 25 spaaks velgen ook. Wilde in tegenstelling tot jou wel perse ABS, net als airco. Lederen bekeleding zou niet verkeerd zijn, alhoewel, daar is ook wel aan te komen via de verkoopkanalen. Een GLE met deze drie hot items ben ik in mijn zoekperiode niet een keer tegen gekomen.
(waarvan overigens de ABS al snel niet meer werkte, en nog zo een paar dingetjes, da's wel weer opgelost

)
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Als je de auto weer wil verkopen heeft de volgende koper wel weer een punt in de onderhandelingen omdat het geen Nederlandse auto is.Een auto uit Italie heeft doorgaans een onduidelijke geschiedenis en dat moet tot uitdrukking komen in de prijs.Ik vind prijzen van rond de 8000 Euro voor geimporteerde auto's met onduidelijke achtergrond echt veel te dol.Meestal is dat leer bij die Superpolars toch al een beetje shabby.Bij mijn Turbo van 84 kan dat wel, bij een Superpolar uit 93 zou ik streven naar nieuw.Ik heb persoonlijk liever nieuw leer in een Hollandse GLE.
45 1993,v70 awd 97
Topics: 35
v40jlt4 schreef:Daarom heb ik geboden op een bordeaux-rode 240GLE uit 1993 (B230), ook met airco e.d. 
Goeie keus, net de mijne!

(behalve dan de airco en cruisecontrol :wink: )