21 September 2016, 06:37
Ga zaterdag. Had van een maat begrepen die er vorig jaar was (toen kon ik helaas niet), dat de parkeerplaats met volvo's veel toffer, leuker en gezelliger was dan binnen. Zijn er meer die deze mening delen?
Volvo Klassieker beurs 2016
|
21 September 2016, 06:37
Ga zaterdag. Had van een maat begrepen die er vorig jaar was (toen kon ik helaas niet), dat de parkeerplaats met volvo's veel toffer, leuker en gezelliger was dan binnen. Zijn er meer die deze mening delen?
21 September 2016, 11:45
hansbaijens schreef:Ga zaterdag. Had van een maat begrepen die er vorig jaar was (toen kon ik helaas niet), dat de parkeerplaats met volvo's veel toffer, leuker en gezelliger was dan binnen. Zijn er meer die deze mening delen? Binnen ligt veel ouwe meuk. Zeker als je wat mensen kent is het buiten wel gezellig. Staan ook vaak bijzondere auto's.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
21 September 2016, 12:39
Ik heb dit jaar ook niets nodig volgens mij, dus ga alleen ff op de parkeerplaats rond kijken.
Vorig jaar ben ik naar binnen gegaan en heb meer dan de helft van de tijd op het terras gezeten...
21 September 2016, 13:34
Yellow240 schreef:Binnen ligt veel ouwe meuk. Zeker als je wat mensen kent is het buiten wel gezellig. Staan ook vaak bijzondere auto's. vond dat er vorig jaar op de parkeerplaats ook anders heel veel oude meuk te vinden was. onderdelen/auto's moet je er sowieso niet willen kopen. Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
21 September 2016, 14:01
Estoque schreef:vond dat er vorig jaar op de parkeerplaats ook anders heel veel oude meuk te vinden was. Of je moet net een keer geluk hebben. Heb er een aantal jaar geleden een Simons voor weinig gekocht. Voor de rest behalve een setje ruitenwissers en bougies nog nooit iets geloof ik. Desalniettemin is het altijd wel leuk.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
21 September 2016, 14:11
Er zijn zeker handelaren die de hoofdprijs willen hebben. Maar daar hoef je het niet te kopen, toch? En een vraagprijs is vrijwel altijd (ruim) onderhandelbaar. Ik heb er vorig jaar leuke spullen voor de 240 gevonden voor prijzen die ik redelijk vond, afgezet tegen het aanbod op de verschillende onderdelensites, Marktplaats etc. Daarentegen heb ik er ook een Volvo radio gekocht die uiteindelijk in de vuilnisbak is beland. Dat kan ook gebeuren op zo'n beurs. Ik heb een lijstje bij me waar de dingen op staan die ik zoek, het Volvo onderdeelnummer en daarachter de nieuwprijs om te voorkomen dat je ongewild het verkeerde koopt of toch teveel betaalt. Maar ik vind het vooral een gezellige beurs met geweldig veel Volvo's en Volvo liefhebbers bij elkaar. Alleen dat is voor mij al een reden om er een tijdje rond te struinen en ook meteen een bezoek te brengen aan het 240 register.
21 September 2016, 19:48
Jambon schreef:Vrij, Za, Zo..Aiaiai, we kunnen je dus niet ontlopen ![]() Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![]()
21 September 2016, 20:23
Zaterdag, met mijn zoontje en schoonpa.
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
21 September 2016, 23:02
ZOAB schreef:Aiaiai, we kunnen je dus niet ontlopen..nope.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|