Topics: 27
Zijn er verschillende tinten oranje geweest? Mijn 1e Volvo een 74 er 144 was ook die kleur
Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
Topics: 49
Oranje boven!:tongue:
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 47
Hoe slim kun je zijn als crimineel?
Een echt belastingvrije auto heeft meer dagwarde dan wat ze daar binne konden hengelen.
Doet n beetje denken aan die sukels die de Denker van Rodin jatten (waarde over de 1.000.000) en dan in stukken zagen om het brons te verkopen voor paar tientjes...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 20
Echt een leuke auto met een verhaal! Gefeliciteerd ermee.
Waarom er nou een charmeloze Duitse diesel in moet begrijp ik niet helemaal, maar je zal wel je redenen hebben. Veel succes, komt vast goed.
Topics: 13
BartJu schreef:Hoe slim kun je zijn als crimineel?
Een echt belastingvrije auto heeft meer dagwarde dan wat ze daar binne konden hengelen.
Doet n beetje denken aan die sukels die de Denker van Rodin jatten (waarde over de 1.000.000) en dan in stukken zagen om het brons te verkopen voor paar tientjes...
slim benne ze nie nee, maar ik heb er wel een leuk verhaal door
Ohrtmann schreef:Echt een leuke auto met een verhaal! Gefeliciteerd ermee.
Waarom er nou een charmeloze Duitse diesel in moet begrijp ik niet helemaal, maar je zal wel je redenen hebben. Veel succes, komt vast goed.
Dank je wel!!
ik was eigenlijk van plan een lompe 5 cilinder vw lt erin te lepelen, maar zijn echt lomp zwaar, en haast geen tuningsmogeijkheden.
een om605 kan je voor relatief weinig tunen, en blijft heel, dus is een wat makkelijkere keuze
kleine, maar belangerijke update:
de auto is gericht, is weer redelijk recht, maar helaas heeft de kokerbalk vanaf de veerpunten naar achter toch een vrij stevige tik gehad.
nu ben ik te koppig om bij de pakken neer te zitten, dus ben nu aan het zoeken naar een 245 voor de complete achterkant.
gelijk alle panelen netjes maken, ben ik daar ook vanaf :redface:
en wil dan gelijk kabelboom, dash, tellers en hele rambam over zetten.
het plan: kokerbalken net voor de veerpunten afslijpen bij donor, alle panelen loshalen op de laspunten, zelfde ritueel bij de donor, en dan alles op vlakke ondergrond omlassen.
dus heeft iemand een 245 staan zonder blok bijvoorbeeld, laat het weten!!!
Fotos hoe hij nu staat:
Topics: 11
Dat is een hoop werk/tijd/energie/geld wat in een 245 gestoken moet worden. Zou er zelf geen seconde aan denken om een dergelijke auto te kopen (zijn ze niet waard), maar alle lof als je dit ding weer op de weg brengt!
Ben wel benieuwd hoe je mercedes diesel plan gaat uitpakken, zeer interessant.
Topics: 47
Mooi project, je ziet die oudjes steeds minder op de weg.
Deze valt straks wel op 😀👍
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
pieterveenstra schreef:Dat is een hoop werk/tijd/energie/geld wat in een 245 gestoken moet worden. Zou er zelf geen seconde aan denken om een dergelijke auto te kopen (zijn ze niet waard), maar alle lof als je dit ding weer op de weg brengt!
Ben wel benieuwd hoe je mercedes diesel plan gaat uitpakken, zeer interessant.
ja het is inderdaad hoop werk, maar is het wel waard.
en dieselplan is even uitgesteld tot carro klaar is, maar gaat er zeker komen
Jerry schreef:Mooi project, je ziet die oudjes steeds minder op de weg.
Deze valt straks wel op
klopt, en klopt
17 August 2016, 11:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 August 2016, 11:40 door decl00ne.)
kleine (eigenlijk heule grote) update.
AUTO IS RECHT!!!!!!!!!
donor via forum gekocht, en complete kont en neus overgezet. tevens gelijk complete interieur maar gepakt, because why not eh.
oude neus, motorkap, dakdragers en achterlichtdelen heb ik nog liggen, das voor na de vakantie (eerst roest oplossen neus)
paar dingen nog, bak van donor is aan t doodgaan, priseaslagers liggen er uit, blower is stoek en hij loopt bagger ( lees bijna niet) op benzine.
vrijdag op vakantie, dus ga het lekker avonduren (nordschleife here we come)
Foto van hoe hij er nu bij staat: (ps koekje voor degene die iets opvalt)