Topics: 6
Maar dan zou ik nog een adapter voor de luchtmassameter moeten halen. Ik kan die alleen nergens vinden. Alleen voor andere merken. En weet ook niet waar die adapter dan precies moet zitten.
Wou een foto plaatsen, maar dat lukt niet vanaf de telefoon??
We kwamen er net achter dat een adapter niet nodig is. Het open luchtfilter kan direct op de lmm hahaha. De aansluiting is 80mm.
Nu zie ik op stroevemoter.nl(als ik het goed spel) dat ze wel open luchtfilters met 80mm aansluiting verkopen, maar met verschillende maten kwa lengtes etc. Ik zou begod niet weten welke lengte ik zou moeten hebben en of het uberhaupt uitmaakt? Ruimte voor het filter zelf heb ik zat.
Topics: 289
S40 T-4 schreef:We kwamen er net achter dat een adapter niet nodig is. Het open luchtfilter kan direct op de lmm hahaha. De aansluiting is 80mm.
Nu zie ik op stroevemoter.nl(als ik het goed spel) dat ze wel open luchtfilters met 80mm aansluiting verkopen, maar met verschillende maten kwa lengtes etc. Ik zou begod niet weten welke lengte ik zou moeten hebben en of het uberhaupt uitmaakt? Ruimte voor het filter zelf heb ik zat.
ik weet dat het je ook om het geluid gaat, als je de keus hebt om hem zoveel mogelijk frisse lucht te laten happen is dat altijd beter..!
top, doe ik een zo groot mogelijk filter.
Weten jullie een goede site om een open luchtfilter te bestellen? Ik wou hem net bij stroevemotorsport.nl bestellen, maar die site doet opeens niks meer.
S40 T-4 schreef:top, doe ik een zo groot mogelijk filter.
Weten jullie een goede site om een open luchtfilter te bestellen? Ik wou hem net bij stroevemotorsport.nl bestellen, maar die site doet opeens niks meer.
..ik bedoelde eigenlijk zover mogelijk bij de neus, en liefst voor de radiateur, maar daar zal geen plek zijn, zodoende pakt ie zoveel mogelijk koele lucht. Eerder de temperatuur dan de hoeveelheid zeg maar.. de grote hangt samen met de motorinhoud, voller dan vol kannie niet.. dat kun je ook vragen voordat je iets besteld..
Topics: 18
koop een AEM dryflow, die hoeft niet geolied te worden.
245L VAN
Topics: 52
Zomaar een open filter plaatsen kan je ook pk's kosten he. Als je het netjes aanpakt dan verleng je met wat loodgieterswerk de boel naar voren waar ie frisse lucht kan pakken. Warme lucht kost je pk's dus een filter direct naast de motor is niet je beste optie. Tenzij je puur voor het geluid gaat natuurlijk.
Sebastiaan, puike tip, voor een auto met luchtmassameter een mooie oplossing denk ik.
Sebastiaan! schreef:koop een AEM dryflow, die hoeft niet geolied te worden.
.idd goeie, die kende ik ook nog niet, wil al lang zoiets op de Panda monteren, maar idd ook zonder dat er verderop iets sneuvelt..!
..dus dat..
Ik heb een K&N filter gehaald bij ype kramer. Auto loopt goed en merk geen pk verlies. Het geluid van de turbo hoor je in de auto heeel erg goed

.
Bedankt voor jullie hulp
S40 T-4 schreef:Ik heb een K&N filter gehaald bij ype kramer. Auto loopt goed en merk geen pk verlies. Het geluid van de turbo hoor je in de auto heeel erg goed
.
Bedankt voor jullie hulp
heb je meteen een reinigingsetje erbij gekocht..?