VolvoMafia schreef:je beseft je uiteraard dat er foto's verwacht worden
En em is binnen!
Ziet er niet verkeerd uit,(
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZQYRZMMN )
echte foto's volgen nog want ik hem mijn aanwinst meteen achter slot en grendel gezet. Eerst zien dat we het invoeren achter de rug krijgen en dat kan toch nog wel even duren. Tenminste, volgende week gaat nog effe niet lukken vrees ik. Om in te voeren hier moet je een factuur hebben...en die is via de post onderweg.....en je weet hoe lang dat kan duren!
Ik kan zien dat er flink aan gesleuteld is, een nieuwe verdeler, en enkele slangen zijn nieuw, er zit een radio cd in (die subiet zal verdwijnen, staat vanalles op behalve VOLVO), de kofferbakafdekking heeft die duffe itak voorzien van twee gaten (denk voor speakers, dat kan toch nooit klinken zeg nou eerlijk!) de schakelpook zit er maar lala op en zo nog wat van die frutsjes die ik zeker ga vervangen. De koplampenwissers zijn ook finaal op, en de middenarmsteun heeft ook last van wat veel speling, maar er zit ook een vijfde Scorpiusi velg als reservewiel en het leer ziet er verbazend goed uit, net als de auto in het algemeen trouwens (zij is toch uit 1991, da's toch ruim 14 jaar verdikkeme!!!) Ook zit er een sterretje in de voorruit, dingen die kunnen bij een dame van deze leeftijd, maar wel jammer zijn.
Morgen bij daglicht maar eens verder kijken en een stukkie gaan rijden met mijn eigen plaatjes erop.
Btw hebben jullie nog 240 onderdelen liggen op de zaak?
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)