11 December 2014, 23:29
schermen zijn gaar bij koplampen en dorpel aansluiting zal een foto sturen via de mail morgen Raymond
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Voorscherm links-rechts
|
11 December 2014, 23:29
schermen zijn gaar bij koplampen en dorpel aansluiting zal een foto sturen via de mail morgen Raymond
12 December 2014, 01:00
Als er geen herstelbare schermen opduiken, dan iig goede randen, en die gaan dan idd over op mijn groene schermen, want die zijn wel hard.. (en dat weet ik, want ik ben er gisteren nog over gestruikeld..)
paar plaatjes voor de herkenning...
12 December 2014, 12:26
Hoi Jambon,
18 December ben ik weer thuis, dan zal ik even wat foto's voor je maken van het scherm dat ik heb hangen. Groet, Mathieu.
12 December 2014, 21:06
is goed. geen haast. Ik heb van Kevin al plaatjes gekregen van zijn 145 schermen, latere versie, als dat wellicht ruilmateriaal is voor je..?
15 December 2014, 10:45
Helaas Raymond, het is toch een hoge. Links, groen, voor wat het uitmaakt...
15 December 2014, 12:34
keter schreef:Helaas Raymond, het is toch een hoge. Links, groen, voor wat het uitmaakt......helapidaka.. misschien kan ik het er gewoon wel van maken in het geval dat..
30 December 2014, 16:42
Hoi Jambon,
Heeft even geduurd, maar dan toch foto's van het linkerscherm dat ik thuis heb liggen. Groet, Mathieu.
30 December 2014, 17:41
Madman schreef:Hoi Jambon, kijk, zo komen we ergens.., ff zien Boedert die oranje nog heeft liggen..
30 December 2014, 18:15
nog wel maar dat duurt nog maar een enkele dag voordat het mee is met de sloop.
30 December 2014, 22:03
boedr schreef:nog wel maar dat duurt nog maar een enkele dag voordat het mee is met de sloop.thanks.. afgaande op je eerdere omschrijving en de plaatjes van Mathieu is het niet direct ruilmateriaal, ze zijn nog nodig.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|