DennisvdB schreef:Beste Arno, het cluster op EBay is vannacht verkocht voor 550 dollar, omgerekend ongeveer 435 euro.
De mijne ziet er stukken beter uit en te koop voor de juiste prijs.
Vorige week zag ik er eentje op 300US blijven hangen. Ebay is soms niet te volgen. De bieden stopte vlgs mij een dag voor afloop. Dus wellicht onderhands iets geregeld.....!http://www.ebay.co.uk/itm/151454629509?_...EBIDX%3AIT
Ebay blijft grillig. In de vroege dagen kon je echt dingen stelen via die site, omdat niemand bood of een veiling op maandagochtend afliep of zo. Een keer een setje Alpina stabi's met uniball-links voor een e9 3.0CS gescoord voor 100,- euri. Tien keer zeldzamer dan een R-sport paneel. Tegenwoordig zijn de veilingen een stuk afgevlakter.
Probleem met kopen in de VS is behalve de onverklaarbaar hoge verzendkosten, die fijne fiscus van ons die je nog even door de mangel haalt (BTW bij invoer over de onderdeelkosten EN/PLUS/NOG EENS ERBOVENOP de verzendkosten). En postpuntnl uiteraard die standaard 13,- euri rekent voor inklaren.
Arn02 schreef:Ben met hem in onderhandeling. Z'n prijzen zijn absurd (800,- voor een spoiler wtf??? Daar koop je een batmobile vleugel van een 3.0 CSL voor - hmm misschien ook niet).
Dennis zie je berichtje nu pas. Gaat ie in onderdelen uit elkaar? Nee toch :ohwell:
Ik denk dat ik de R-sport spullen (cluster en 2x stuur) los verkoop.