Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwikfit en service?
Mooi geregeld, moeten ze ook wel denk ik. Ik had het er nog met mijn ex-leerling over. Je wil niet weten wat er allemaal gebeurd.

Auto op de brug, slijptol door de uitlaat en dan kijken of die nog op voorraad is... :roll: :twisted: :roll:
[img][/img]
Antwoord
tsja en dan te bedenken dat veel onderdelen bij de dealer even duur zijn... onder aan de streep bedoel ik dan, KwitFit rekent nog afhandelings-, balanceer-, eropschroef-, erafschroef-, voorbijrij-, afvoer- en handenschoonmaakkosten.
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Bovendien zal een echte bandenmonteur als er bijvoorbeeld veel plakzink op moet voor het balanceren, de band even opnieuw loshalen en verdraaien op de velg, scheelt heel vaak zomaar 30 gram, maar ja dat is ook vakmanschap en even moeite willen doen.
Antwoord
kwik fit voor alleen banden als de prijs het toelaat, want dat is niet eens zeker de goedkooptste.
zelf met diverse autos Ford Suzuki problemen met niet passende uitlaten en remblokken gehad.
de gewoon negeren die zaak
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Pierre van Aert schreef:Bovendien zal een echte bandenmonteur als er bijvoorbeeld veel plakzink op moet voor het balanceren, de band even opnieuw loshalen en verdraaien op de velg, scheelt heel vaak zomaar 30 gram, maar ja dat is ook vakmanschap en even moeite willen doen.

Teveel moeite en tijd, gewoon 80 gram lood dr op en gaan.. :twisted:
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Haynes service and repair manual 240serie ook voor 260??? simplicity 1 1.727 25 August 2007, 22:11
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)