Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVOLVO sleutelmeeting
Ben ook weer terug in het hoge noorden ;D Maar helaas zonder werkende cruisecontrol :'( Lag dus niet aan de bedrading, al was dat niet bevorderlijk natuurlijk. De radio gaat in ieder geval niet meer uit als ik richting aangeef (gebeurde af en toe). Ik moet de oorzaak ergens anders zoeken. Alles maar eens goed doormeten in de vakantie.

Maar de vier speakers klinken goed, dus deze dag is niet voor niets geweest. Ondanks de consternatie aan het begin (petje af voor baby!), vond ik het een zeer geslaagde en vooral gezellige dag. Wel jammer dat de tijd zo voorbij vliegt :-\ ;D

1980 GL Diesel (USA)
Hele geslaagde dag.

in totaal zijn er 8 sleutelaars geweest:
- Rob
- Peter Timmer
- Bartju
- Michiel
- Zwarte Flirt
- Henqui
- Erik265
- Dop
en 2 koffiedrinkers Bram + naam even vergeten (+ Baby en Volvo200liefhebber kwamen ook nog heel even langs)

Daardoor kwam het bedrag voor de sleutelaars op €35,-
Valt nog alleszins mee.

Dirk had een uitgebreide broodjestafel geregeld, maar de meeste mensen wilden toch liever
sleutelen dan eten / koffiedrinken, waardoor Dirk voor de rest van de maand brood en beleg heeft.

Mijn wensenlijst was iets groter dan de beschikbare tijd, maar toch alle rubbers achter vervangen
(en alle rode stangen eronder zitten; Henqui heeft er foto's van).
Bram heeft mij enorm geholpen met het uit- en weer inpersen van alle stang-rubbers en Dirk
heeft de achterste draagarmrubbers vervangen voor mij (dank, was een k#t-klus, 2 rubbers duurde ong. 1,5 uur)
en Peter heeft me weer geholpen om alles eronder te zetten.
Al met al om 10:00 begonnen en om 16:00 weer klaar. (en ik moest om 16:00 weer in leeuwarden zijn......)

Volgens mij was iedereen heel tevreden, en sommigen hadden het alweer over een vervolg.
Dus, wie weet, aan mij ligt het niet, ik heb nog zat te doen.

@Dop: mail maar even naar rpostema at gmail.com, dan geef ik je mijn rekeningnr door.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Ik vond het ook een heel geslaagde dag! Big Grin
Zeker voor herhaling vatbaar, behalve dan het incident voor aanvang van de sleutelmeeting. :Smile
Ik heb de uitlaat zojuist nog even hier een daar een beetje gericht, zodat hij nu nergens meer de onderkant raakt en ben heel content! ;D

De naam van de tweede eter/drinker is Brandon.

Volgens mij is het wel iets later geworden dan gepland, wij gingen om 17.15 naar huis en toen moest Henqui nog steeds geholpen worden :o
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Zou Henqui er nu nog zijn? ;D

Rob, prima georganiseerd! :-*
1980 GL Diesel (USA)
Nadat ik om 1700 uur iedereen nog even wakker geschud heb met een flinke backfire heb ik om 17:50 gedag gezegd. Henqui hing toen nog aan de gastester. Heb jij nog wat kunnen doen verder Bart?
Mijn motor loopt nu echt soepeltjes! En die backfire... ach... Ducktape doet wonderen!
Volvo 245 GLE 1979
Erik265 schreef:Ondanks de consternatie aan het begin (petje af voor baby!), vond ik het een zeer geslaagde en vooral gezellige dag. Wel jammer dat de tijd zo voorbij vliegt :-\ ;D
Peter Timmer schreef:Zeker voor herhaling vatbaar, behalve dan het incident voor aanvang van de sleutelmeeting. :Smile
Ik heb de uitlaat zojuist nog even hier een daar een beetje gericht, zodat hij nu nergens meer de onderkant raakt en ben heel content! ;D

Mooi dat het zo'n succes was. Wat was het incident ???

V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Jij bent ook niet nieuwsgierig, he Bert? Wink

Bij het verzamelen raakte iemand onwel (weet niet of hij bekend is bij dit forum). Het zag er even ernstig uit, was even schrikken maar hij kwam ook al snel weer bij. We hebben 112 gebeld, er kwam een arts op een hele mooie motor. Die heeft hem onderzocht, maar vond niks bijzonders. De meneer in kwestie heeft rustig aan gedaan en is later weer huiswaarts gekeerd.
1980 GL Diesel (USA)
Wat een raar begin van de dag. Gelukkig goed afgelopen. Ik dacht eerder een incident met een auto of zo iets. Vandaar mijn vraag. Zoiets verwacht je natuurlijk niet.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
zo...ik was pas 20.00 uur thuis :-)
Dirk heeft mijn auto nog even doorgelicht op de apk punten. Ik wilde graag dat dit gebeuren zou, dus ik vond het niet erg om te wachten!
In de tussentijd alvast de roestplekken wat aangepakt. Ik kreeg wel op mijn kop van Dirk Tittel want ik had met tectyl over een roestplek in de bodem gespoten! Beter is wegsteken en in de antiroest zetten...dichtmaken en dan pas tectyleren.

Uitlaat lekt niet meer en de Corona's staan goed! Hoewel er wat bubbels in de rand zaten van ÃÃn velg merk ik tijdens het rijden nauwelijks iets.

Toch wel enkele apk afkeurpunten gevonden:
- koplampreflectoren
- remleiding links voor
- stofhoes over stuurstang
- cardanrubber zit verkeerd
- ophanging voorspatlap doorgeroest
- stadslicht kapot
Dat was het geloof ik, ik heb een papiertje in de auto liggen met de klusjes.

Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens terug ga om de boel te fiksen.
De remleiding laat ik maar liever aan Dirk Tittel over, kan hij gelijk ook de andere kant doen en de remvloeistof vervangen.

Mijn foto's staan op http://www.mijnalbum.nl/Album=MKQETTOV

Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Ik ben vanmorgen ook even geweest om zoals beloofd de koffievoorraad te minimaliseren Big Grin

Voor Peter een uitlaat meegenomen en voor een henqui een uitlaatbocht.

Het voorval voor aanvang was even schrikken :'(

Ik ken de man als hans uit de omgeving van Den haag maar weet niet hoe hij hier bekend is ??? iemand?
Hij is wel eens bij Bram en mij geweest met zijn zoon(rijd ook een Volvo) voor onderdelen,vandaar dat wij hem vaag kende.

Wij stonden allemaal voor de deur elkaar de hand te schudden als hans zegt dat hij zich niet goed voelt en al wankel op zijn benen staat.
Op het moment dat hij even in zijn 245 gaat zitten valt hij buiten kennis :o

Baby probeerde hem bij kennis te krijgen wat even later gelukkig ook gebeurde.
Inmiddels was 112 al gebeld en even later arriveerde een arts per inderdaad erg leuke motor(een Yamaha FJR 1300) en heeft hans toch snel onderzocht maar kon geen conclusies trekken.

Goed dat was een niet al te gezellig begin, gelukkig ging het daarna weer wel gezellig en stonden de bruggen in rap tempo vol en was een ieder lekker bezig.
Tot zover want toen moest ik helaas afscheid nemen.

Het lijkt mij inderdaad voor herhaling vatbaar behalve de start,daar moeten wij echt geen gewoonte van maken!
Hopelijk houdt Hans er geen gevolgen van over.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  volvolvo circuitdag(meet) Volvo240 9 9.803 6 November 2017, 20:10
Laatste bericht: Volvo240
  Volvolvo am Ring 2015 Volvo240 30 38.399 14 November 2015, 20:09
Laatste bericht: Volvo240
  VOLVOLVO Lenterit 2015 Jambon 32 31.462 8 March 2015, 23:49
Laatste bericht: Jambon
  Volvolvo meeting 2013 Yellow240 11 8.787 16 January 2013, 17:44
Laatste bericht: ***t_blijft_behelpen***
  Volvolvo Brabant meeting 2012 Yellow240 11 9.980 7 August 2012, 19:44
Laatste bericht: Yellow240
  Volvolvo meeting? Yellow240 60 36.072 16 January 2012, 09:47
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo eindejaarsmeeting? Yellow240 99 49.756 1 January 2011, 13:45
Laatste bericht: Jambon
  Hij komt er: Volvolvo koffieklets 2009 in Woudenberg! volvo200liefhebber 177 82.758 28 May 2009, 15:45
Laatste bericht: Rubicon
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.057 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt
  Volvolvo nieuwjaars koffieklets 2008 volvo200liefhebber 218 87.564 6 February 2008, 02:29
Laatste bericht: Baby

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)