Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het gezicht achter d naam
Zwarte Flirt schreef:Breng jij dan maar een stabiel aggregaat 220V mee, dan zorg ik wel voor versterking.

Ik wil gewoon naar acoustische muziek luisteren! Wink

Enne, gefeliciteerd GEVORDERDE POSTER.
Nu nog van je beginnelingstatus af als muzikant ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Bij de volgende Volvolvo rit hebben we dus bal na , dat klinkt gezellig neem ik een hotelletje maar denk :Smile

Ben je al aan de gang Peter ????? voor een ritje want we zitten hier te springen mijn co en ik

of misschien ben ik wel de co volgende keer want als het goed is hebben we er morgen een volvo bij op de weg , want kaasie heeft niet stil gezeten de laadste tijd :-X
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Ik wilde een foto bijlagen op mijn profielpagina, maar ik krijg de melding dat de foto te groot is. Mag je maar 100 kB opladen? Hoe kan ik een foto op mijn profielpagina zetten?
Antwoord
Baby schreef:Ik wilde een foto bijlagen op mijn profielpagina, maar ik krijg de melding dat de foto te groot is. Mag je maar 100 kB opladen? Hoe kan ik een foto op mijn profielpagina zetten?

ja daar heb ik nou ook last van, is daar geen topic over?

Overigens Peter, wordt dit idee steeds gezelliger! hotelletje, muziek, Volvo's, wat moet je nog meer?
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Probeer dit eens. Kies bij Optie 2 '100 pixels' en kies 'Good' bij optie 4, JPEG compressie, dat zou ruim voldoende moeten zijn.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ha Saint77,
dat ziet er goed uit, dat ga ik proberen vanavond! Dank voor de tip voor het verkleinen van de pics, zal wel lukken zo!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat vond ik achter het plafond van mijn auto!!!!!! Bert N 19 12.783 16 April 2007, 20:02
Laatste bericht: criminiels

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)