Topics: 14
Ik heb 'm ff bekeken en dat ding is echt als nieuw; zit zelfs nog half in het plastic (zie ook interieurfoto's). Om dagelijks veel km's te maken is zoiets idd niet zo geschikt; ik kan best een hoop fiksen, maar om de dag langs de A28 onder zo'n ding kruipen zie ik niet zo zitten...
Topics: 15
deusjevo schreef:Als hij reed reed hij als een trein maar hij reed vaker niet dan wel. (huhh, klopt deze zin nog wel...)
Deze zin klopt precies: rijdt als een trein = Rijdt zo af en toe. Op momenten dat het jou niet uitkomt. Onvoorspelbaarheid is troef. En vaker niet rijdend dan wel. Heeft in potentie een groot vermogen, maar maakt feitelijk niets klaar.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 135
ik vind het wel echt een beestachtige auto om te zien.
En die Lucas heeft MOOI spul zeg...tjonge! Lijkt Schmit wel maar dan voor Alfa Romeo!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 14
scimitar schreef:deusjevo schreef:Als hij reed reed hij als een trein maar hij reed vaker niet dan wel. (huhh, klopt deze zin nog wel...)
Deze zin klopt precies: rijdt als een trein = Rijdt zo af en toe. Op momenten dat het jou niet uitkomt. Onvoorspelbaarheid is troef. En vaker niet rijdend dan wel. Heeft in potentie een groot vermogen, maar maakt feitelijk niets klaar.
:lol:
Topics: 12
toch ook een beetje gedateerd
45 1993,v70 awd 97