Topics: 47
volvosvenska schreef:Accu 74 AH voor 49.95 euro bij Cranenbroek!
Zelf een paar weken geleden voor een 60 ampere veel meer betaald 
http://www.vancranenbroek.nl/index.php/n...folder/313
Laatst eentje van Kwikfit cadeau gehad. OP mijn verjaardag.
Maar dat was toeval, was meer omdat de vorige na 2 jaar plus 3 dagen volledig de geest had gegeven.
En er 2 jaar garantie op zat. deden ze trouwens helemaal niet moeilijk over!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 37
Ik weet niet wat de kwaliteit van de accu is ....maar een varta met het zelfde vermogen kost bijna 3 x meer.
Topics: 289
er zijn maar nog maar een paar accufabrikanten, ieder merk plakt r z'n eigen logo op. Zo ook Volvo. De bakken zijn doorgaans allemaal hetzelfde.. bovendien koopt Cranenberg allerlei partijen op.. en da's weer ons voordeel..
Topics: 60
Overigens is een 60AH accu bij de Volvo dealer ook niet duur. Ik geloof dat ik â¬65,- had afgerekend.
da's idd niet veel, mijn 70A was iets van 80. Vorige wk eentje van Bosch (zelfde kastje..) in een Punto gehangen voor 136 euris

, terwijl ie voor me klaarstond voor 69, niet luisteren heet dat... iig dure sticker icm dure winkel betekent 1 voor de prijs van bijna 2...
Topics: 2
Hoi,
Inderdaad is de lader van de Lidl een moordding.
Ze komen bijna ieder jaar voorbij voor de genoemde 2 tientjes.
Ik heb er dit jaar weer 2 gekocht omdat ik op dit moment 4 accu's aan de laders heb hangen.
De à ndere twee zijn ook van de Lidl en al 4 jaar oud, dus daaruit blijkt dat die dingen ook nog eens bèst lang mee gaan.
Is trouwens ook altijd een leuk kado voor jarige sleutelmaatjes !!!
Trouwens voor degene die geen lidl-krantje krijgen =>> je kunt je ook op hun nieuwsbrief abonneren, dat kost niets en je weet minimaal ÃÃn week van te voren wat er in de aanbieding is/komt.
Baufix metaalverf en spuitbussen zijn ook heel goed, evenals hun W3 onderhoudsproducten.
Keep them old tanks rollin'
Topics: 176
Hoog tijd voor weer eens een tip van de week
Op de site van Brunox, kun je met een paar muisklikken een
gratis monster aanvragen van dit spulletje.
Alleen even je adres invullen en de volgende dag heb je het in huis.
Inclusief handig kwastje en een mooie Brunox pen.
Kost nix.
Als ik de site (en de gebruikerservaringen) mag geloven, moet dit best wel goed spul zijn.
Anyway, mooie manier om eens uit te proberen (en er zit best wel veel in het flesje!)
Een paar velgen kun je er nou niet mee ontroesten, maar Je kunt flink wat plekjes aanpakken.
Doen!
Topics: 56
Super Rob, heb het gelijk aangevraagd
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 5
Heb dit pakketje van Brunox ook direct aangevraagd na het lezen van de link en heb het inmiddels ook binnen gekregen, erg handig.
Bedankt voor de tip
volgens mij zijn er aardig van die monsters verstuurd..