11 January 2006, 13:02
Bedankt voor jullie reacties!
Ik twijfel nog. De tussenpijp is wel een stuk voordeliger dan een complete uitlaat (zeker omdat ik de einddemper wel al vervangen heb). Misschien een optie voor als deze weer doorgerot is. Als ik zou kiezen voor een complete vervanging zou ik wel kiezen voor een Ferrita. Da's, voor zover ik kan beoordelen, een standaard uitlaat, maar dan uitgevoerd in RVS (correct me if I'm wrong!).
Alleen nog de vraag: wordt 't een VO50001 of een VO00567? Ticcie - zou dat het verschil zijn tussen een exemplaar voor een B19 en B23 motorblok?
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik twijfel nog. De tussenpijp is wel een stuk voordeliger dan een complete uitlaat (zeker omdat ik de einddemper wel al vervangen heb). Misschien een optie voor als deze weer doorgerot is. Als ik zou kiezen voor een complete vervanging zou ik wel kiezen voor een Ferrita. Da's, voor zover ik kan beoordelen, een standaard uitlaat, maar dan uitgevoerd in RVS (correct me if I'm wrong!).
Alleen nog de vraag: wordt 't een VO50001 of een VO00567? Ticcie - zou dat het verschil zijn tussen een exemplaar voor een B19 en B23 motorblok?
Ik houd jullie op de hoogte!
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.