10 January 2006, 19:09
lj_dekker schreef:[quote="Sander van Buiten"]Dag Valetijn,
Toen ik voor t eerst in mn 240 reed dacht ik dat er ergens een raam open stond of zo iets, want als je harder dan 100 gaat is het net of je een cabrio hebt
Haha grappig! Voor wat meer windgeluid was ik inderdaad al bang. Maar goed, alles zal wennen.
Tot zover iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb er 2 op het oog, zowel 2L als de 2.3L dus ik ga in allebei een proefrit maken. De betreffende 2L lijkt me betrouwbaarder en 'eerlijker', dus de kans is groot...
Wat vinden jullie overigens van 320.000 km voor het 2L model? Is dat nog te doen of zit er een koprevisie aan te komen? Ik weet dat het bij de 850's niet zo'n overdreven hoge km stand is, maar heb geen ervaring met het blok van de 240.
Wat me overigens wel opvalt is dat veel van de 240's die ik op bijv. marktplaats tegenkom aan een koprevisie toe zijn met zo'n 3 ton op de klok. Het betreft hier wel meestal lpg wagens... (ik hoop dat dat de verklaring is)
Kan iemand me vertellen wat jullie ervaring is bij benzine wagens? Is 320.000 dan een stand waarmee je nog wel even vooruit kan, of is de boel dan al behoorlijk uitgesteld? (ik weet het: moeilijke vraag. hangt uiteraard van onderhoud en gebruik af) Maar, het gaat me om het gemiddelde geval... (mocht dat bestaan)
Alvast hartelijk dank!
k rol... nog steeds