26 September 2010, 13:48
Blackbird is vorige week eens goed onderhanden genomen.
- Koelvloeistof vervangen
- olie bijgevuld
- stabilisatiestangrubbers vervangen door blauwe PU exemplaren (de rubbers waren bijna volledig platgedrukt)
- gasklep gereinigd (leek wel alsof dat jaaaaaren niet was gedaan terwijl de auto toch vorig jaar nog een beurt had gehad)
- de temperatuurmeter blijft op 1/4 staan ipv netjes in het midden. De voeler is vervangen maar het wijzertje blijft nog steeds staan?
- alle Virgo's gebalanceerd (twee zijn niet 100% rond maar er is goed mee te rijden)
- en verder alles nog eens even nagekeken ivm met de komende APK
Komende week gaan we de Parrot monteren en de BenBen een plek geven.
Volgende grote stap is de poetsbeurt. Hij is echt bijna grijs ipv zwart en als je goed kijkt vol krasjes en swirls.
Ik laat Meguiars in Baarn de auto helemaal onder handen nemen. Als dat eenmaal gebeurd is kan ik 'm zelf bijhouden.
Op de VKB staat hij er dan tiptop bij.
De XC70 is inmiddels uit de bijtelling en alleen nog voor de zakelijke ritten.
Alle overige kilometers zijn voor Blackbird. Gisteren naar de Forummeeting in Brummen. Wat rijdt dat ding toch lekker :-)
Oh ja, vwb de Parrot, Ik heb de glimmende radio vervangen door een CR603.
Iemand een suggestie hoe de Parrot daar op aan te sluiten?
- Koelvloeistof vervangen
- olie bijgevuld
- stabilisatiestangrubbers vervangen door blauwe PU exemplaren (de rubbers waren bijna volledig platgedrukt)
- gasklep gereinigd (leek wel alsof dat jaaaaaren niet was gedaan terwijl de auto toch vorig jaar nog een beurt had gehad)
- de temperatuurmeter blijft op 1/4 staan ipv netjes in het midden. De voeler is vervangen maar het wijzertje blijft nog steeds staan?
- alle Virgo's gebalanceerd (twee zijn niet 100% rond maar er is goed mee te rijden)
- en verder alles nog eens even nagekeken ivm met de komende APK
Komende week gaan we de Parrot monteren en de BenBen een plek geven.
Volgende grote stap is de poetsbeurt. Hij is echt bijna grijs ipv zwart en als je goed kijkt vol krasjes en swirls.
Ik laat Meguiars in Baarn de auto helemaal onder handen nemen. Als dat eenmaal gebeurd is kan ik 'm zelf bijhouden.
Op de VKB staat hij er dan tiptop bij.
De XC70 is inmiddels uit de bijtelling en alleen nog voor de zakelijke ritten.
Alle overige kilometers zijn voor Blackbird. Gisteren naar de Forummeeting in Brummen. Wat rijdt dat ding toch lekker :-)
Oh ja, vwb de Parrot, Ik heb de glimmende radio vervangen door een CR603.
Iemand een suggestie hoe de Parrot daar op aan te sluiten?
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers