24 September 2010, 21:28
Nou het verhaal werd vanmiddag wel erg spannend ineens. Ik reed weg en de auto startte direct, ik blij, want benzinedruk ok, toen dacht ik "ik zet em nu over op gas, kijken wat ie doet". dat heb ik geweten.
Toen ik even moest wachten om van de parkeerplaats af te draaien zag ik een vlam onder de auto vandaan komen vergezeld van een luide knal en een hoop rook onder de kap..... brand. auto uit en kap open, ik kon nog net de vlammen uitblazen. met de schrik nog in de benen dacht ik. brandstoflek..... :o lpg of benzine?
even later heb ik met de schakelaar van de lpi installatie uit weer gestart, en op benzine geen probleem, gelukkig. een keer de knop omgezet en er spoot meteen uit twee injectors een hoop lpg, gelijk weer omgezet en het hield weer op.
toch wel veilig genoeg om naar huis te rijden, op benzine geen probleem meer gehad.
Dat wordt dan toch de lpg-specialist denk ik, dat ga ik verder niet zelf doen
blij dat ie niet is uitgefikt :-\
Toen ik even moest wachten om van de parkeerplaats af te draaien zag ik een vlam onder de auto vandaan komen vergezeld van een luide knal en een hoop rook onder de kap..... brand. auto uit en kap open, ik kon nog net de vlammen uitblazen. met de schrik nog in de benen dacht ik. brandstoflek..... :o lpg of benzine?
even later heb ik met de schakelaar van de lpi installatie uit weer gestart, en op benzine geen probleem, gelukkig. een keer de knop omgezet en er spoot meteen uit twee injectors een hoop lpg, gelijk weer omgezet en het hield weer op.
toch wel veilig genoeg om naar huis te rijden, op benzine geen probleem meer gehad.
Dat wordt dan toch de lpg-specialist denk ik, dat ga ik verder niet zelf doen
blij dat ie niet is uitgefikt :-\
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988