19 September 2010, 13:09
Martin245 schreef:Buiten dat: Op je eigen site komen alleen foto's van jezelf te staan. Dat scheelt nogal een berg.
Bedoel je daarmee mijn site? http://www.hetlasforum.nl heb ik het over, dat forum draait ook op mijn server, daarmee heb ik opgezocht wat het probleem was.
242-turbo schreef:een forum als dit heeft al snel 1 of meerdere GB's dataverkeer per dag. zou je daar ook nog eens een volledige fotoupload mogelijkheid bij willen word dit forum niet meer gratis toegankelijk en moet je net zoals op de v700 vereniging betalen anders kom je niet op bepaalde gedeeltes
Het kan wel gratis blijven maar dan heb je sponsors nodig, en die zijn er toch? Heb mezelf net aangemeld en mijn banner opgestuurd :

Ik tel nu 5 sponsors, mijn aanmelding maakt 6, met dat bedrag is prima een leuke server te bekostigen, de leden hoeven daar niet onder te lijden.
pepijnwk schreef:Makkelijkste weg kiezen in deze is ook de goedkoopste voor iedereen hier. Dus via imageshack of photobucket werkt overigens prima!
Uiteraard werkt dit prima, er zit wel een nadeel aan en dat is dat die linken op een gegeven moment dood worden en de foto's van het forum verdwijnen.
Maar ik had het idee dat er een probleem was waar ik voor jullie de oplossing had opgezocht, puur om te helpen.
Of er nu een externe foto site wordt gebruikt of dat ze worden geupload naar de eigen server maakt mij niet zoveel uit maar misschien moet dan die laatste optie weggehaald worden zodat het niet voor verwarring zorgt..
Nogmaals, ik startte dit topic om iets te melden, vervolgens heb ik de oplossing voor dat probleem opgezocht om te helpen, verder heb ik er geen probleem mee...

Mvg Patrick<br /><br />Volvo restauratie en reparatie!<br />Voor elke lasklus www.lasklus.nl