15 September 2010, 16:55
Nou, m'n ouders zijn nog steeds niet tevreden. Zo ongeduldig als m'n vader is, loopt ie op marktplaats alweer naar 940's te kijken. Niets ten nadele van die auto's, erg mooi zelfs, maar het frustreerd mij (en m'n moeder
) wel een beetje.
Afgelopen week sprak ie met een kennis die 'de tip gaf en eens 185/64/14 banden onder te leggen'. Helaas is mijn vader dit ook echt van plan. Goed, de wegligging zal hier wel iets van verbeteren(lagere wang), maar dit is natuurlijk een totaal verkeerde maat!
Verder denkt ie ook dat de NIEUWE Michelins MXT's die er achter op zitten in 185/80/14 gewoon veel minder stug/sterk zijn dan de versleten Vredestein Sprints in 185/80/14 die er hiervoor onder zaten...
Wat moet ik nou, hoe kan ik hem ervan overtuigen dat het is zoals het is, en dat het nou eenmaal geen V70 wordt, qua wegligging? Wat kan er eventueel nog aan gedaan worden om de wegligging te verbeteren? Gasgevulde schokdempers, ride-levellers?
) wel een beetje.Afgelopen week sprak ie met een kennis die 'de tip gaf en eens 185/64/14 banden onder te leggen'. Helaas is mijn vader dit ook echt van plan. Goed, de wegligging zal hier wel iets van verbeteren(lagere wang), maar dit is natuurlijk een totaal verkeerde maat!
Verder denkt ie ook dat de NIEUWE Michelins MXT's die er achter op zitten in 185/80/14 gewoon veel minder stug/sterk zijn dan de versleten Vredestein Sprints in 185/80/14 die er hiervoor onder zaten...
Wat moet ik nou, hoe kan ik hem ervan overtuigen dat het is zoals het is, en dat het nou eenmaal geen V70 wordt, qua wegligging? Wat kan er eventueel nog aan gedaan worden om de wegligging te verbeteren? Gasgevulde schokdempers, ride-levellers?